Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Hotel Management. Report on Case Studies

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Hotel Management. Report on Case Studies Laura Herrmann
Kod Libristo: 05194963
Wydawnictwo Grin Publishing, sierpień 2014
Seminar paper from the year 2013 in the subject Tourism, grade: 1,0, Stralsund University of Applied... Cały opis
? points 91 b
155.94
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Richard Scarry's Be Careful, Mr. Frumble! Richard Scarry / Miękka
common.buy 24.24
Night of the Comet Sebastiano Vassalli / Twarda
common.buy 103.12
Thielemann / Kaufmann - Wagner, 1 Blu-ray Richard Wagner / Blu-ray
common.buy 165.66
Florissant Butterflies Thomas C. Emmel / Twarda
common.buy 554.92

Seminar paper from the year 2013 in the subject Tourism, grade: 1,0, Stralsund University of Applied Sciences, course: Hotel Management, language: English, abstract: Nowadays the Internet is the most important source of information and the main channel for buying products. With more than 2.4 billion Internet users worldwide (Internet World Stats, 2012) and the highest population penetration in regions that are most relevant for tourism (see figure 1), it seems obvious, that the internet has been changing the sector in a crucial way since the 1980s and is still gaining importance. Therefore it can be considered as one of the most influential technologies that changes the behavior of tourists (Crnojevac, Gugi & Karlov an, 2010: 41). While nowadays about 33% of all hotel rooms are booked via the Internet (Ricca, 2011) there is also a trend in the direction of booking directly on hotel websites. Efficiency, quality and flexibility convince the tourists, although still quite a large number of them ends up actually buying the product or service offline and only using the Internet as a platform for information exchange. But modern technology has not only changed the tourist s behavior (for example the online search process also becomes longer and longer due to the great number of websites), but also the way tourism product and service providers organize and plan their marketing and communication strategies as well as how they adapt to constant changes in the needs of customers (Crnojevac, Gugi & Karlov an, 2010). [...]

Informacje o książce

Pełna nazwa Hotel Management. Report on Case Studies
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 24
EAN 9783656711810
ISBN 365671181X
Kod Libristo 05194963
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 45
Wymiary 148 x 210 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo