Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

How Brands Become Icons

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka How Brands Become Icons Douglas Holt
Kod Libristo: 04233115
Wydawnictwo Harvard Business Review Press, listopad 2004
Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than f... Cały opis
? points 74 b TOP TOP
125.58
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Coca-Cola. Harley-Davidson. Nike. Budweiser. Valued by customers more for what they symbolize than for what they do, products like these are more than brands--they are cultural icons. How do managers create brands that resonate so powerfully with consumers? Based on extensive historical analyses of some of America's most successful iconic brands, including ESPN, Mountain Dew, Volkswagen, Budweiser, and Harley-Davidson, this book presents the first systematic model to explain how brands become icons. Douglas B. Holt shows how iconic brands create "identity myths" that, through powerful symbolism, soothe collective anxieties resulting from acute social change. Holt warns that icons can't be built through conventional branding strategies, which focus on benefits, brand personalities, and emotional relationships. Instead, he calls for a deeper cultural perspective on traditional marketing themes like targeting, positioning, brand equity, and brand loyalty--and outlines a distinctive set of "cultural branding" principles that will radically alter how companies approach everything from marketing strategy to market research to hiring and training managers. Until now, Holt shows, even the most successful iconic brands have emerged more by intuition and serendipity than by design. With How Brands Become Icons, managers can leverage the principles behind some of the most successful brands of the last half-century to build their own iconic brands. Douglas B. Holt is associate professor of Marketing at Harvard Business School.

Informacje o książce

Pełna nazwa How Brands Become Icons
Autor Douglas Holt
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2004
Liczba stron 288
EAN 9781578517749
ISBN 1578517745
Kod Libristo 04233115
Waga 640
Wymiary 159 x 240 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Miękka
common.buy 54.77
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Miękka
common.buy 55.78
TOP
Hooked Nir Eyal / Twarda
common.buy 53.97
TOP
Blue Ocean Strategy, Expanded Edition W. Chan Kim / Twarda
common.buy 106.65
TOP
The Black Swan Nassim Nicholas Taleb / Miękka
common.buy 65.19
TOP
Shoe Dog Phil Knight / Miękka
common.buy 41.45
TOP
Misbehaving - The Making of Behavioral Economics Richard H. Thaler / Miękka
common.buy 43.36
TOP
Fine Art of Paper Flowers, The Tiffanie Turner / Twarda
common.buy 80.41
TOP
How Brands Grow 2 Revised Edition Jenni Romaniuk / Twarda
common.buy 146.11
TOP
Brand Flip, The Marty Neumeier / Miękka
common.buy 87.72
Well-Designed Jon Kolko / Twarda
common.buy 116.07
Emotion by Design / Miękka
common.buy 47.56
Building Strong Brands David Aaker / Miękka
common.buy 47.56
Nudge Cass R. Sunstein / Miękka
common.buy 79.91

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo