Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

How to Be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka How to Be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul Adrian Shaughnessy
Kod Libristo: 10933288
Wydawnictwo William Morrow and Company, sierpień 2010
Published to instant acclaim in 2005, our best selling How to Be a Graphic Designer without Losing Y... Cały opis
? points 53 b
90.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Atomové návyky James Clear / Miękka
common.buy 59.18
TOP
The Design of Everyday Things Donald A. Norman / Miękka
common.buy 98.94
TOP
Design as Art Bruno Munari / Miękka
common.buy 47.06
TOP
Meggs' History of Graphic Design 6e Alston W. Purvis / Twarda
common.buy 410.62
Creating a Brand Identity: A Guide for Designers Catharine Slade-Brooking / Miękka
common.buy 92.63
Restart kreativity René Nekuda / Miękka
common.buy 53.27
Paul Rand: a Designer's Art Paul Rand / Twarda
common.buy 206.71
Don't Get a Job...Make a Job Gem Barton / Miękka
common.buy 57.68
Theory of Type Design Gerard Unger / Twarda
common.buy 168.65
The Shadow Marianne Curley / Miękka
common.buy 64.69

Published to instant acclaim in 2005, our best selling How to Be a Graphic Designer without Losing Your Soul has become a trusted resource for graphic designers around the world, combining practical advice with philosophical guidance to help young professionals embark on their careers. This new, expanded edition brings this essential text up to date with new chapters on professional skills, the creative process, and global trends that include social responsibility, ethics, and the rise of digital culture. How to Be a Graphic Designer offers clear, concise guidance along with focused, no-nonsense strategies for setting up, running, and promoting a studio; finding work; and collaborating with clients. The book also includes inspiring new interviews with leading designers, including Jonathan Barnbrook, Sara De Bondt, Stephen Doyle, Ben Drury, Paul Sahre, Dmitri Siegel, Sophie Thomas, and Magnus Vol Mathiassen.

Informacje o książce

Pełna nazwa How to Be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 176
EAN 9781568989839
ISBN 1568989830
Kod Libristo 10933288
Waga 499
Wymiary 188 x 228 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Miękka
common.buy 69.80
TOP
Logo Modernism Jens Müller / Twarda
common.buy 215.02
TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Miękka
common.buy 88.22
TOP
Draplin Design Co. Aaron James Draplin / Twarda
common.buy 150.82
TOP Nowość
Juno Loves Legs / Miękka
common.buy 59.08
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Twarda
common.buy 129.39
Symbol Steven Bateman / Miękka
common.buy 68.40
Extra Bold Jennifer Tobias / Miękka
common.buy 100.04
Logo Design Idea Book Steven Heller / Miękka
common.buy 70.00
Basquiat Leonhard Emmerling / Twarda
common.buy 71.70
Nib + Ink Chiara Perano / Miękka
common.buy 88.22
Know Your Onions: Graphic Design Drew de Soto / Miękka
common.buy 79.21
How to be a Graphic Designer...2nd edition Adrian Shaughnessy / Miękka
common.buy 92.63
Layout Essentials Revised and Updated Beth Tondreau / Miękka
common.buy 88.22
Better Web Typography for a Better Web Matej Latin / Miękka
common.buy 149.52

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo