Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Humanism in Business Heiko SpitzeckMichael PirsonWolfgang AmannShiban Khan
Kod Libristo: 02049781
Wydawnictwo Cambridge University Press, luty 2009
What is the purpose of our economic system? What would a more life-serving economy look like? There... Cały opis
? points 428 b
726.88
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Bishop's Palace Maureen C Miller / Miękka
common.buy 129.61
Kimi Shiruya Satoru Ishihara / Miękka
common.buy 56.73
Zinc Finger Proteins Shiro Iuchi / Miękka
common.buy 788.90
Warum gibt es Erdbeben Nicolas Brasch / Miękka
common.buy 42.67
Nonlinear Science and Complexity José António Tenreiro Machado / Twarda
common.buy 793.69
La búsqueda Miguel Alfaro / Miękka
common.buy 76.27
Provenance and Annotation of Data Ian Foster / Miękka
common.buy 261.63
Die Landwirtschaft Und Tierzucht Boliviens Carl-Theodor Hinrichs / Miękka
common.buy 284.76
Mosaik Sammelband - Die Fahrt nach Karnak Klaus D. Schleiter / Miękka
common.buy 55.43
Agricultural Plants R. H. M. LangerG. D. Hill / Miękka
common.buy 546.81
Sonette Fur Orpeus Rainer Maria Rilke / Miękka
common.buy 81.25

What is the purpose of our economic system? What would a more life-serving economy look like? There are many books about business and society, yet very few of them question the primacy of GDP growth, profit maximization and individual utility maximization. Even developments with a humanistic touch like stakeholder participation, corporate social responsibility or corporate philanthropy serve the same goal: to foster long-term growth and profitability. Humanism in Business questions these assumptions and investigates the possibility of creating a human-centered, value-oriented society based on humanistic principles. An international team of academics and practitioners present philosophical, spiritual, economic, psychological and organizational arguments that show how humanism can be used to understand, and possibly transform, business at three different levels: the systems level, the organizational level and the individual level. This groundbreaking book will be of interest to academics, practitioners and policymakers concerned with business ethics and the relationship between business and society.

Informacje o książce

Pełna nazwa Humanism in Business
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2009
Liczba stron 472
EAN 9780521898935
ISBN 0521898935
Kod Libristo 02049781
Waga 848
Wymiary 236 x 161 x 35
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo