Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

ICoRD'15 - Research into Design Across Boundaries Volume 2

Książka ICoRD'15 - Research into Design Across Boundaries Volume 2 Amaresh Chakrabarti
Kod Libristo: 09127806
Wydawnictwo Springer, India, Private Ltd, grudzień 2014
This book showcases over 60 cutting-edge research papers from the 5th International Conference on Re... Cały opis
? points 603 b
1 027.37
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


How to Work for an Idiot John Hoover / Miękka
common.buy 82.45
Tribes of the Moon Lotuswulf Satyrhorn / Miękka
common.buy 96.74
Basic Real Analysis and Advanced Real Analysis Set Anthony W. Knapp / Książka
common.buy 543.51
Web Of Intrigue Aubrey J Sher / Miękka
common.buy 90.04
Zapowiedź
Das Sowohl als auch Prinzip Ella Gabriele Amann / Miękka
common.buy 97.04
Jahrbuch Jugendforschung Angela Ittel / Miękka
common.buy 238.97
Atlas der additiven Rhythmik Maximilian Hendler / Miękka
common.buy 138.82
Abraham Lincoln George Anastaplo / Miękka
common.buy 98.94
Bags to Bitches to Botox to Banned Bruce Gareth / Miękka
common.buy 96.04

This book showcases over 60 cutting-edge research papers from the 5th International Conference on Research into Design the largest in India in this area written by eminent researchers from across the world on design process, technologies, methods and tools, and their impact on innovation, for supporting design across boundaries. The special features of the book are the variety of insights into the product and system innovation process, and the host of methods and tools from all major areas of design research for the enhancement of the innovation process. The main benefit of the book for researchers in various areas of design and innovation are access to the latest quality research in this area, with the largest collection of research from India. For practitioners and educators, it is exposure to an empirically validated suite of theories, models, methods and tools that can be taught and practiced for design-led innovation.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo