Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Ideology, Strategy and Party Change

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Ideology, Strategy and Party Change Ian BudgeDavid RobertsonDerek Hearl
Kod Libristo: 02027259
Wydawnictwo Cambridge University Press, lipiec 1987
The relevance of this book to central concerns of political and social science hardly needs emphasiz... Cały opis
? points 438 b
745.56
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Hypochondrie Bernd Nissen / Miękka
common.buy 77.23
Kommunalpolitik in Der Bundesrepublik Hiltrud Nassmacher / Miękka
common.buy 146.09
El pasillo de Hawking / Miękka
common.buy 71.54
El enigma de la mente humana : conócete a ti mismo Esteban Sánchez Manzano / Miękka
common.buy 77.93
Inorganic Controlled Release Technology Xiang Zhang / Twarda
common.buy 777.40
Plant Pathology Robert Burns / Miękka
common.buy 794.37
Aviation and Climate Change Ruwantissa Abeyratne / Miękka
common.buy 221.24
Besteuerung in Krise und Insolvenz Andreas Ziegenhagen / Miękka
common.buy 222.44
Concerto grosso op. 6/8 Arcangelo Corelli / Miękka
common.buy 144.69
Güzelin Pesinde Ayse Taskent / Miękka
common.buy 62.06
Indomitable Frank Whitcombe Martin Whitcombe / Miękka
common.buy 114.26

The relevance of this book to central concerns of political and social science hardly needs emphasizing. Parties are the organizing force of democratic governments, giving coherence and direction to their policies and relating them to popular preferences. Election programmes are crucial to this role, providing electors with some insight into the policies they are voting for, and parties themselves with a starting point for their activity in government. Discussion begins with a comparative assessment of the impact of election pledges on government action. The book goes on to describe systematically the place of the programmes in the political process of nineteen democracies. It subjects them to detailed qualitative, quantitative and spatial analyses to answer such questions as: Who prepares election programmes and how? What is the nature of modern party divisions? Do they differ across countries? Is there indeed an 'end of ideology' or an intensification? Does the need to attract votes weaken old partisan attachments? Combining individual studies of each country with comparative analyses on a scale never previously undertaken, the book will interest country specialists and comparativists and prove indispensable to research on voting and party behaviour, coalition formation, ideology, and rational choice.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ideology, Strategy and Party Change
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1987
Liczba stron 516
EAN 9780521306485
ISBN 0521306485
Kod Libristo 02027259
Waga 755
Wymiary 152 x 228 x 33
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo