Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

If You're in a Dogfight, Become a Cat!

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka If You're in a Dogfight, Become a Cat! Leonard Sherman
Kod Libristo: 10914853
Wydawnictwo COLUMBIA UNIV PR, styczeń 2017
If You're in a Dogfight, Become a Cat! explains how businesses survive and thrive in industries embr... Cały opis
? points 122 b
207.79
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Little Women Louisa May Alcott / Miękka
common.buy 31.90
TOP
Coaching for Performance John Whitmore / Miękka
common.buy 89.33
TOP
Seven Ages of Paris Alistair Horne / Miękka
common.buy 80.86
Sharpův tygr Bernard Cornwell / CD Audio
common.buy 23.42
Objective Louise Hashemi / CD Audio
common.buy 130.51
Streetcar Named Desire Tennessee Williams / Twarda
common.buy 99.40
Free-style Quilts Susan Carlson / Miękka
common.buy 110.27
Botanica / Miękka
common.buy 84.94

If You're in a Dogfight, Become a Cat! explains how businesses survive and thrive in industries embroiled in "dogfights"--intense competition among established companies for a small piece of the market. Leonard Sherman, a longtime business consultant and faculty member at Columbia Business School, has developed a three-part strategy based on years of consulting for such companies as Audi, Toyota, and United Technologies. His advice: compete on different terms to attract new customers. FedEx, Apple, Southwest Airlines, and Starbucks have thrived as cats by differentiating their businesses, aligning their goals and practices, and continuously innovating their products. Rather than compete head-on with other PC manufacturers, Apple introduced a new category of tablet devices to unlock latent demand for mobile computing. Yellow Tail turned beer- and liquor-lovers on to casual, inexpensive, drinkable wines through youthful packaging. In this book, managers of companies big and small encounter dozens of model strategies for product design and forward-thinking organization that have resulted in real long-term, profitable growth.

Informacje o książce

Pełna nazwa If You're in a Dogfight, Become a Cat!
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2017
Liczba stron 368
EAN 9780231174824
ISBN 9780231174824
Kod Libristo 10914853
Wydawnictwo COLUMBIA UNIV PR
Waga 721
Wymiary 156 x 236 x 32
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo