Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Improve Customer Satisfaction in a Structural Way

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Improve Customer Satisfaction in a Structural Way Jie Wu
Kod Libristo: 06828868
Wydawnictwo VDM Verlag, grudzień 2009
Business excellence is all about enabling the organization to give the customer what he wants when h... Cały opis
? points 137 b
234.37
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Personal MBA 10th Anniversary Edition Josh Kaufman / Miękka
common.buy 67.81
TOP
My Dark Vanessa Kate Elizabeth Russell / Miękka
common.buy 36.50
TOP
Book of Adria: A Diablo Bestiary Blizzard Entertainment / Twarda
common.buy 106.53
TOP
The Mermaid, the Witch and the Sea Maggie Tokuda-Hall / Miękka
common.buy 38.20
TOP
Modern Crochet Teresa Carter / Twarda
common.buy 85.42
Renegades Series 3-book boxed set Marissa Meyer / Miękka
common.buy 149.84
Final Exit (Third Edition) Derek Humphry / Miękka
common.buy 66.11
Natural Wine / Twarda
common.buy 92.52
Vengeful V. E. Schwab / Miękka
common.buy 64.81
Python for Excel Felix Zumstein / Miękka
common.buy 228.47

Business excellence is all about enabling the organization to give the customer what he wants when he wants it, everywhere, every time, but profitably. Customer service intelligence is supporting this business to transform the company into more efficient and effective regarding all areas of operational and process intelligence on the way to Most Highly Regarded Service Company . These challenges are ahead of the service company. Based on extensive research and rich with vivid example of T-Mobile Netherlands, this book helps company identify the true customer needs and what the customer really values, putting the right measures behind it, and executing against these measures in excellence. It also makes management aware of the complexity of measuring customer satisfaction and tremendous impact due to the key performance indicators. This leads to an introduction of a brand new performance planning tool that is very likely to benefit mobile phone companies in after-sales activities, or any corporation that may be considering engaging the customer experience in a continuous-improvement process for marketing efforts.

Informacje o książce

Pełna nazwa Improve Customer Satisfaction in a Structural Way
Autor Jie Wu
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 100
EAN 9783639209280
ISBN 3639209281
Kod Libristo 06828868
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 159
Wymiary 152 x 229 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo