Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Improving Computer Games Performance Using Batch Reinforcement Learning

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Improving Computer Games Performance Using Batch Reinforcement Learning Hebatullah Rashed
Kod Libristo: 12628512
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2015
With the progress of researches in human brain, they found that when human learns something new, the... Cały opis
? points 123 b
210.18
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Bunt bialych czepkow Julia Kubisa / Miękka
common.buy 33.67
Barbarian Days William Finnegan / Digital
common.buy 94.14
Berkin Gizli Gücü Cemil Kavukcu / Miękka
common.buy 49.56
A METRICAL HISTORY OF ENGLAND JOHN BOX / Twarda
common.buy 135.42
Adilene's Reading Log Martha Day Zschock / Twarda
common.buy 72.55
Someone's Getting Married! Penelope Dyan / Miękka
common.buy 60.26
Ein Austauschjahr Bent Richter / Miękka
common.buy 49.86
Dragon Fall Katie MacAlister / Miękka
common.buy 31.47
Leven Thumps and the Ruins of Alder Obert Skye / CD Audio
common.buy 175.30
128-252 Hans-Günther Borck / Twarda
common.buy 2 962.18
What Makes Olga Run? Bruce Grierson / Miękka
common.buy 69.35

With the progress of researches in human brain, they found that when human learns something new, the brain cells structure is changed. That means it is possible to manufacture and develop intelligence. The idea is the same for the device. As intelligence requires knowledge, it is necessary for computers to learn and gain knowledge. Machine learning serves this purpose. With the rapid development of computer games we need continuous new techniques, because with the increasing numbers of players only a tough games with high policy, actions and tactics survive. This book will be useful to researchers who are interested in getting a good idea about computer games. We proposed a new algorithm based on LSPI (Batch Reinforcement Learning Algorithm) called Least-Squares Continuous Action Policy Iteration (LSCAPI). We implemented on two different types of games 8-queens board game and Glest and StarCraft Brood War real-time strategy (RTS) games. The book can have benefit for the beginners in computer games field, it gives sequential steps of the game as an idea ending with the implementation.

Informacje o książce

Pełna nazwa Improving Computer Games Performance Using Batch Reinforcement Learning
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 100
EAN 9783659882371
Kod Libristo 12628512
Waga 165
Wymiary 150 x 220 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo