Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

In Defense of Negativity

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka In Defense of Negativity John G. Geer
Kod Libristo: 04545043
Wydawnictwo The University of Chicago Press, marzec 2006
Americans tend to see negative campaign ads as just that: negative. Pundits, journalists, voters, an... Cały opis
? points 104 b
177.27
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Češi a jejich komunismus Francoise Mayer / Twarda
common.buy 59.05
Campaign Communication and Political Marketing Philippe J. Maarek / Miękka
common.buy 321.42
Negative Campaigning Gerald M. Pomper / Miękka
common.buy 243.24
Going Dirty David Mark / Miękka
common.buy 264.96

Americans tend to see negative campaign ads as just that: negative. Pundits, journalists, voters, and scholars frequently complain that such ads undermine elections and even democratic government itself. But John G. Geer here takes the opposite stance, arguing that when political candidates attack each other, raising doubts about each other's views and qualifications, voters - and the democratic process - benefit. "In Defense of Negativity", Geer's study of negative advertising in presidential campaigns from 1960 to 2004, asserts that the proliferating attack ads are far more likely than positive ads to focus on salient political issues, rather than politicians' personal characteristics. Accordingly, the ads enrich the democratic process, providing voters with relevant and substantial information before they head to the polls. An important and timely contribution to American political discourse, "In Defense of Negativity" concludes that if we want campaigns to grapple with relevant issues and address real problems, negative ads just might be the solution.

Informacje o książce

Pełna nazwa In Defense of Negativity
Autor John G. Geer
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 218
EAN 9780226284996
ISBN 0226284999
Kod Libristo 04545043
Waga 318
Wymiary 229 x 156 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


Marketing Power of Emotion Nicholas J. O'Shaughnessy / Twarda
common.buy 321.42
Negative Campaigning / Miękka
common.buy 144.64

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo