Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Independence of Credit Rating Agencies

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Independence of Credit Rating Agencies Gianluca Mattarocci
Kod Libristo: 02009552
Wydawnictwo Elsevier Books, grudzień 2013
The Independence of Credit Rating Agencies focuses on the institutional and regulatory dynamics of t... Cały opis
? points 306 b
520.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Garfield Fat Cat 3-Pack #1 Jim Davis / Miękka
common.buy 62.92
Applying UML and Patterns Craig Larman / Twarda
common.buy 289.40
KS2 Maths Study Book - Ages 7-11 CGP Books / Miękka
common.buy 36.39
Fundamentos de programación Jesús . . . [et al. ] Carretero Pérez / Miękka
common.buy 174.51
Kent Finlay, Dreamer Brian T. Atkinson / Twarda
common.buy 106.70
Jahrbuch Medienpadagogik 1 Stefan Aufenanger / Miękka
common.buy 307.95

The Independence of Credit Rating Agencies focuses on the institutional and regulatory dynamics of these agencies, asking whether their business models give them enough independence to make viable judgments without risking their own profitability.§Few have closely examined the analytical methods of credit rating agencies, even though their decisions can move markets, open or close the doors to capital, and bring down governments. The 2008 financial crisis highlighted their importance and their shortcomings, especially when they misjudged the structured financial products that precipitated the collapse of Bear Stearns and other companies. §This book examines the roles played by rating agencies during the financial crisis, illuminating the differences between U.S. and European rating markets, and also considers subjects such as the history of rating agencies and the roles played by smaller agencies to present a well-rounded portrait.§Reports on one of the key causes of the 2008 financial crisis: agencies that failed to understand how to analyze financial products §Describes inherent business model and pricing conflicts that compromise the independence of credit rating agencies §Reveals how rating agencies large and small, regulatory bodies, and vested interests interact in setting fees and policies

Informacje o książce

Pełna nazwa Independence of Credit Rating Agencies
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 200
EAN 9780124045699
ISBN 0124045693
Kod Libristo 02009552
Wydawnictwo Elsevier Books
Waga 456
Wymiary 234 x 158 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo