Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

India Inside

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka India Inside Kumar Nirmalya
Kod Libristo: 04419427
Wydawnictwo Harvard Business School Publis, listopad 2011
Thanks to its ability to innovate, the developed world will always have a distinct advantage over th... Cały opis
? points 63 b
107.23
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
John Green Box Set John Green / Miękka
common.buy 154.23
Marketing As Strategy Kumar Nirmalya / Twarda
common.buy 127.27
Zapowiedź
Private Label Strategy Kumar Nirmalya / Twarda
common.buy 135.39
Built upon Love Alberto Perez-Gomez / Miękka
common.buy 213.66
Haditha Ethics Evo Morales / Miękka
common.buy 37.57
Zapowiedź
Text, Cases and Materials on Equity and Trusts Alastair (University of Southampton Hudson / Miękka
common.buy 372.52
The Elusive Bride Stephanie Laurens / Miękka
common.buy 67.24
Completing Graduate School Long Distance Darrel Hammon / Miękka
common.buy 456.90
Capitalism v. Democracy Timothy K Kuhner / Miękka
common.buy 142.10
History of Languages Tore Janson / Twarda
common.buy 596.21
India's Global Powerhouses Kumar Nirmalya / Twarda
common.buy 117.15
Embodying Gender Alexandra Howson / Twarda
common.buy 557.42
Henry Miller: The Inhuman Artist Indrek Manniste / Miękka
common.buy 275.50
Just a Trace of Moon Ken Fontenot / Miękka
common.buy 75.46

Thanks to its ability to innovate, the developed world will always have a distinct advantage over the developing world, right? Not according to leading management experts Nirmalya Kumar and Phanish Puranam. In India Inside, the authors draw on their research to show how India is already turning this assumption on its head--often in ways invisible to consumers in the developed world. Through their research and extensive interviews with India-based executives from such companies as AstraZeneca, GE, Infosys, Intel, and Wipro, the authors unveil the dramatic rise in invisible innovation occurring in India--from B2B products and R&D outsourcing to process and management innovation. The book also illuminates Indian companies' growing ability to innovate consumer products that are compact, low-cost, efficient, and robust in the face of harsh environmental conditions. The authors' analysis makes clear that for certain kinds of innovation, the long-held monopoly of the developed world is over. India Inside provides a wake-up call for executives and policy makers in the developed world and a clear-eyed view of both the challenges and opportunities facing multinationals seeking new sources of innovation in the future.

Informacje o książce

Pełna nazwa India Inside
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 208
EAN 9781422158753
ISBN 1422158756
Kod Libristo 04419427
Waga 399
Wymiary 156 x 235 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo