Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Infographics For Dummies

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Infographics For Dummies Justin Beegel
Kod Libristo: 02398903
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, czerwiec 2014
Create stunning infographics with this hands-on guide Infographics For Dummies is a comprehensive g... Cały opis
? points 60 b
102.15
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Create stunning infographics with this hands-on guide Infographics For Dummies is a comprehensive guide to creating data visualization with viral appeal. Written by the founder of Infographic World, a New York City based infographic agency, and his top designers, the book focuses on the how-to of data, design, and distribution to create stunning, shareable infographics. Step-by-step instruction allows you to handle data like a pro, while creating eye-catching graphics with programs like Adobe Illustrator and Photoshop. The book walks you through the different types of infographics, explaining why they're so effective, and when they're appropriate. Ninety percent of the information transmitted to your brain is visual, so it's important to tickle the optic nerves to get people excited about your data. Infographics do just that. Much more exciting than a spreadsheet, infographics can add humor, interest, and flash while imparting real information. Putting your data in graphic form makes it more likely to be shared via Twitter, Facebook, Pinterest, and other social media sites, and the visual interest makes it less likely to be ignored. Infographics For Dummies provides a tried-and-true method for creating infographics that tell a story and get people excited. Topics include: Talking to clients about the data Discovering trends, outliers, and patterns Designing with mood boards and wireframes Launching and promoting your infographic The book, written by Justin Beegel, MBA, founder of Infographic World, Inc., describes the elements of a successful infographic, and stresses the must-have ingredients that get your data noticed. Humans are visual creatures, telling stories in a visual way. In today's world filled with data and messaging, an infographic is one of the best ways to get your point across.

Informacje o książce

Pełna nazwa Infographics For Dummies
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 320
EAN 9781118792384
ISBN 1118792386
Kod Libristo 02398903
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 552
Wymiary 231 x 190 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Miękka
common.buy 37.70
TOP
No Bad Parts Richard Schwartz / Miękka
common.buy 66.65
TOP
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Miękka
common.buy 135.53
TOP
Forensic Psychology For Dummies David D Canter / Miękka
common.buy 74.70
Information is Beautiful (New Edition) David McCandless / Twarda
common.buy 105.87
Signals & Systems For Dummies Mark Wickert / Miękka
common.buy 84.65
Statistical Analysis with R For Dummies Joseph Schmuller / Miękka
common.buy 104.66
Truthful Art, The Alberto Cairo / Miękka
common.buy 170.52
Data-Driven Storytelling Nathalie Henry Riche / Miękka
common.buy 282.03
Comparison Cure Lucy Sheridan / Adobe ePub
common.buy 13.87
Infographics Beverley E. Crane / Miękka
common.buy 509.97
Behavioural Economics for Dummies Morris Altman / Miękka
common.buy 74.70

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo