Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Informal Media Economy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Informal Media Economy Julian Thomas
Kod Libristo: 05073708
Wydawnictwo Polity Press, marzec 2015
How are e-book pirates changing the publishing industry? What do ticket scalpers and internet search... Cały opis
? points 68 b
116.13
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wyprzedaż
Species Seekers Richard Conniff / Miękka
common.buy 86.35
Amusing Ourselves to Death Neil Postman / Miękka
common.buy 57.06
Memes in Digital Culture Limor Shifman / Miękka
common.buy 57.76
Critical Political Economy of the Media Jonathan Hardy / Miękka
common.buy 275.95
Management of Pancreatic Neuroendocrine Tumors Joseph R. Pisegna / Twarda
common.buy 517.33
Can These Bones Live? Bella Brodzki / Miękka
common.buy 122.43
Conservation for a New Era Jeffrey A. McNeely / Miękka
common.buy 124.03
Media Economy Alan B Albarran / Miękka
common.buy 460.35
Building Envelopes: an Integrated Approach Jenny Lovell / Miękka
common.buy 133.02
Enduring Bonds Mary Renck Jalongo / Miękka
common.buy 517.33
Leicestershire Events Malcolm Elliott / Miękka
common.buy 82.25
International Primary Science Student's Book 6 Jonathan Miller / Miękka
common.buy 56.86
Essays in Social History Volume 2 Pat Thane / Twarda
common.buy 229.07
Applegate James A. Mitchell / Miękka
common.buy 413.58

How are e-book pirates changing the publishing industry? What do ticket scalpers and internet search companies have in common? What role does organised crime play in the global movie business? How do 'jailbroken' iPhones drive innovation? What does a '.bit' internet address entail? This book sets out to answer these and other questions by bringing media studies into dialogue with a wider body of critical research on informal, or off-the-books, economies. Social scientists have long studied the dynamics of informal commodity distribution circuits and how they intersect with legal industries. But we have not yet begun to seriously think about the media landscape in this way. The Informal Media Economy is the first book to do so. Its central claim is that the most dynamic activity in global media happens at the edges of, or entirely outside, formal businesses and public institutions so we need to explore the world of informal media if we wish to understand the momentous challenges facing media industries and media workers today. Featuring vivid descriptions of black and 'grey' media networks, the book opens up new insights on a range of topical issues in media studies, from the creative disruptions of digitisation to amateur production, piracy and cybercrime.

Informacje o książce

Pełna nazwa Informal Media Economy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 224
EAN 9780745670324
ISBN 0745670326
Kod Libristo 05073708
Wydawnictwo Polity Press
Waga 340
Wymiary 153 x 231 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo