Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Information, Incentives and Bargaining in the Japanese Economy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Information, Incentives and Bargaining in the Japanese Economy Masahiko Aoki
Kod Libristo: 02029199
Wydawnictwo Cambridge University Press, styczeń 1990
This book is not another parable of Japan's economic success; it provides rich and systematic descri... Cały opis
? points 147 b
249.77
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Print on Demand Jörg Behrens / Miękka
common.buy 93.12
Cosmology and Eschatology in Hebrews Kenneth L. Schenck / Miękka
common.buy 200.11
Glitter Ballet Stickers Cathy Beylon / Miękka
common.buy 15.64
Für immer in meiner Liebe Roland Kachler / Twarda
common.buy 68.79
Historische versus fundamentale Betafaktoren Thomas Becker / Miękka
common.buy 174.88

This book is not another parable of Japan's economic success; it provides rich and systematic descriptions of Japanese microeconomic institutions and interprets their work in terms familiar to Western economists. A systematic, in-depth analysis of Japanese institutions of this kind has never been available before. In making his comparative analysis of the Japanese system, Professor Aoki critically examines conventional notions about the microstructure of the market economy that have strongly shaped and influenced economists' approach to industrial organization (e.g., hierarchy as the alternative to the market, the firm as a propery of the stockholders, and market-oriented incentive contracts). While these notions may constitute an appropriate foundation for the analysis of the highly market-oriented Western economies, the author has found that a more complete understanding of the Japanese economy requires us to broaden such 'specific' notions. At one level, therefore, this book may be regarded as a provocative exercise in comparative industrial organization and the theory of the firm. To the extent that this approach is convincing, the book suggests a reordering of focus and emphasis in these studies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Information, Incentives and Bargaining in the Japanese Economy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1990
Liczba stron 336
EAN 9780521386814
ISBN 0521386810
Kod Libristo 02029199
Waga 5
Wymiary 227 x 156 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo