Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Information Rules

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Information Rules Carl Shapiro
Kod Libristo: 04174872
Wydawnictwo Harvard Business Review Press, listopad 1998
In a marketplace that depends so thoroughly on cutting-edge information technology, can classic econ... Cały opis
? points 89 b Zapowiedź Zapowiedź
150.88
Dodruk Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Ego is the Enemy Ryan Holiday / Miękka
common.buy 47.39
TOP
Give and Take Adam Grant / Miękka
common.buy 47.39
TOP
King of Oil Daniel Ammann / Miękka
common.buy 67.65
God's Bankers Gerald Posner / Miękka
common.buy 84.22
Injection Volume 1 Ellis Warren / Miękka
common.buy 38.11
Jesus Is with Me Joni Walker / Leporelo
common.buy 38.61
Interconnection Networks Jose Duato / Twarda
common.buy 388.40
Faust Iwan Turgenjew / Twarda
common.buy 107.97
Hardin and Larue Counties Carl Howell / Twarda
common.buy 140.30
Kindergarten Reading & Math Workout Sylvan Learning / Miękka
common.buy 63.06
Chemical Constituion of the Proteins Volume PT.2 Robert Henry Aders Plimmer / Twarda
common.buy 139.40
Ingenieria Electoral Nicaraguense Iván Francisco Lacayo Berríos / Miękka
common.buy 461.25

In a marketplace that depends so thoroughly on cutting-edge information technology, can classic economic principles still offer any real strategic value? Yes! say Carl Shapiro and Hal Varian. In Information Rules, they reveal that many long-standing economic concepts can provide the insight and understanding necessary to succeed in the information age. Shapiro and Varian argue that if managers seriously want to develop effective strategies for competing in the new economy, they must understand the fundamental economics of information technology. Whether information takes the form of software code or recorded music, is published in a book or magazine, or even posted on a web site, managers must know how to evaluate the consequences of pricing, protecting, and planning new versions of their information products, services, and systems. The first book to distill the economics of information and networks into practical business strategies, Information Rules is a guide to the winning moves that can help business leaders-from writers, lawyers, and finance professionals to executives in the entertainment, publishing, and hardware and software industries--navigate successfully through the information economy.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo