Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Innovation and Incentives

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Innovation and Incentives Scotchmer
Kod Libristo: 04397593
Wydawnictwo MIT Press Ltd, sierpień 2006
Interest in intellectual property and other institutions that promote innovation exploded during the... Cały opis
? points 133 b
225.63
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Jewish Brigade Morris Beckham / Miękka
common.buy 77.03
Crafting a Class Idana Goldberg / Miękka
common.buy 278.02
New Firm Startups / Twarda
common.buy 1 309.51

Interest in intellectual property and other institutions that promote innovation exploded during the 1990s. Innovation and Incentives provides a clear and wide-ranging introduction to the economics of innovation, suitable for teaching at both the advanced undergraduate and graduate levels. It will also be useful to legal and economics professionals. Written by an expert on intellectual property and industrial organization, the book achieves a balanced mix of institutional details, examples, and theory. Analytical, empirical, or institutional factors can be given different emphases at different levels of study.Innovation and Incentives presents the historical, legal, and institutional contexts in which innovation takes place. After a historical overview of the institutions that support innovation, ranging from ancient history through today's government funding and hybrid institutions, the book discusses knowledge as a public good, the economic design of intellectual property, different models of cumulative innovation, the relation of competition to licensing and joint ventures, patent and copyright enforcement and litigation, private/public funding relationships, patent values and the return on R&D investment, intellectual property issues arising from direct and indirect network externalities, and globalization. The text presents technical and abstract analysis and at the same time sheds light on current controversies and policy-relevant topics, including the difficulty of enforcing copyright in the digital age and international protection of intellectual property.

Informacje o książce

Pełna nazwa Innovation and Incentives
Autor Scotchmer
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 376
EAN 9780262693431
ISBN 0262693437
Kod Libristo 04397593
Wydawnictwo MIT Press Ltd
Waga 594
Wymiary 176 x 228 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo