Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Innovation uncertainties in today's tough market

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Innovation uncertainties in today's tough market Mahmoud Hoveidi
Kod Libristo: 06836857
Wydawnictwo VDM Verlag, wrzesień 2010
Today, innovations and new products are considered as the order winners in the marketplace more than... Cały opis
? points 137 b
234.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Help! I'm a Woman in Youth Ministry! Heather Flies / Miękka
common.buy 45.09
Ruminations of a Gadfly Deena R. Khatkhate / Twarda
common.buy 230.70
Understanding Digital Cinema Charles Swartz / Twarda
common.buy 893.37
New Thought / Miękka
common.buy 93.10
Appalachian Lives Shelby L. Adams / Twarda
common.buy 199.43
Serial Desire Rose Holton / Miękka
common.buy 62.83
Wisconsin My Home Erna Oleson Xan / Miękka
common.buy 103.12
Public Acts Francisco Ibá?ez-Carrasco / Miękka
common.buy 276.70
Environmental Chemometrics Grady Hanrahan / Twarda
common.buy 1 042.00

Today, innovations and new products are considered as the order winners in the marketplace more than ever. The long-term survival of a company often depends on its innovation abilities. This is so because successful innovation and new product's introduction can play a vital role in the marketplace for companies. The target of this book after presenting a brief overview of the innovation concept, is to examine the role of technology-push, market-pull and time to market in the approach to successful innovation. In the technology-push, the role of research and development, employees' creativity and appropriate technology in an innovative organization will be tried to explore. In the market-pull section, customer requirements and competitor's capabilities are considered as two factors concerning market uncertainty. Another section that this book tries purposely to take into account is time to market in which different strategies such as being a pioneer, a fast follower, and strategy of placing the new product in a monopoly market will be discussed. This book will be concluded with a discussion of, why the new product sometimes fails in the market.

Informacje o książce

Pełna nazwa Innovation uncertainties in today's tough market
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 56
EAN 9783639298291
ISBN 3639298292
Kod Libristo 06836857
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 95
Wymiary 152 x 229 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo