Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Innovations in Social Marketing and Public Health Communication

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Innovations in Social Marketing and Public Health Communication Walter Wymer
Kod Libristo: 09296375
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2015
This volume presents the most current theoretical advances in the fields of social marketing and pub... Cały opis
? points 304 b
516.53
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Instabilities in Multiphase Flows A. Berlemont / Miękka
common.buy 794.37
Fluid Flow in the Subsurface Hui Hai Liu / Twarda
common.buy 609.14
L'Exilée Pierre Loti / Miękka
common.buy 59.37
L'Afrique de Zigomar Corentin / Miękka
common.buy 39.31
El liderazgo y la dirección de centros educativos Ana Rosa Arias Gago / Miękka
common.buy 83.62
Zapowiedź
Interpretation of Schizophrenia Silvano Arieti / Miękka
common.buy 322.23
Southern Winds A' Changing Elizabeth Carroll Foster / Twarda
common.buy 116.35
Ibuaru Innocent I Asouzu / Miękka
common.buy 115.15
Fernsehen ALS "beziehungskiste" Peter Vorderer / Miękka
common.buy 238.60
Knowledge Management and Management Learning: Walter R.J. Baets / Miękka
common.buy 747.96

This volume presents the most current theoretical advances in the fields of social marketing and public health communications. The volume is divided in two parts. Part 1 contains chapters pertaining to research and theory reflecting improvements and contributions to theories that help improving quality of life. It includes literature reviews, conceptual research and empirical studies on social marketing communications, models to understand individual's risky behaviors, and how to improve social interventions. The second part emphasizes applied research, consisting of best practices, applied experiments, and case studies on social marketing innovative practices with implications for quality of life.

Informacje o książce

Pełna nazwa Innovations in Social Marketing and Public Health Communication
Autor Walter Wymer
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 389
EAN 9783319198682
ISBN 3319198688
Kod Libristo 09296375
Waga 744
Wymiary 248 x 166 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo