Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Spinning Up ServiceNow

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Spinning Up ServiceNow Gabriele Kahlout
Kod Libristo: 15447457
Wydawnictwo APress, marzec 2017
Learn how to set up, implement, troubleshoot, and scale up ServiceNow IT service support management... Cały opis
? points 102 b
173.93
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 13-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Trekking in Mallorca Paddy Dillon / Miękka
common.buy 78.43
Poesies, Chansons IMPR DE LAVIGNE / Miękka
common.buy 79.03
Zapowiedź
European Energy Studies / Twarda
common.buy 342.89
La mujer sin nombre Catalina Maroselli-Matteoli / Miękka
common.buy 69.35
Advances in Clinical Chemistry Gregory S. Makowski / Twarda
common.buy 1 059.52
Lovey Dovey Ooey Gooey Coloring Book KREATIV ENTSPANNEN / Miękka
common.buy 48.29
Pasta deliciosa / Miękka
common.buy 78.43
He Is Born, Holy Child Bill Perconti / Nuty
common.buy 86.41
CODE OF FEDERAL REGULATIONS TI Department of Defense (U S ) / Miękka
common.buy 281.81
TIEMPO HACIA EL HOMBRE / Miękka
common.buy 114.06

Learn how to set up, implement, troubleshoot, and scale up ServiceNow IT service support management (ITSSM) tools. This step-by-step instruction guide shows you how to integrate your ServiceNow ITSSM suite with the IT operations management (ITOM) tooling of your organization's infrastructure and operations. Drawing on his own story of lessons learned in spinning up the adoption of ServiceNow throughout the Al Jazeera Media Network, application architect Gabriele Kahlout shows IT service managers how to configure and automate ServiceNow ticketing tools in seamless integration with email and Active Directory. Integrating ServiceNow with Enterprise Workflows teaches IT managers how to streamline both the ability of IT help desks to manage the consumption of IT services by your enterprise's business users and also the ability of users to engage simply and interact intuitively with ITSSM tools. What Readers Will Learn - Learn how to quick-start ServiceNow in a matter of days with the minimum configuration required to start processing tickets via email. - Avoid the teething problems that can spoil your users' onboarding experience with ServiceNow. - See how to automate the process of scaling up new teams into ServiceNow. Who This Book Is For For The primary readership is IT managers charged with implementing ServiceNow ITSSM suites in their organizations and business analysts determining the requirements for such implementation. The secondary readership is system administrators and developers involved in ITSSM.

Informacje o książce

Pełna nazwa Spinning Up ServiceNow
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 241
EAN 9781484225707
ISBN 1484225708
Kod Libristo 15447457
Wydawnictwo APress
Waga 422
Wymiary 234 x 156 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo