Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Inter-Regional Place Branding

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Inter-Regional Place Branding Sebastian Zenker
Kod Libristo: 15194367
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2016
This book examines and clarifies key aspects of regional branding with the special focus of inter-re... Cały opis
? points 387 b
663.31
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 6-8 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
God of Wrath / Miękka
common.buy 118.94
TOP Wyprzedaż
Invincible: The Ultimate Collection Volume 1 Robert Kirkman / Twarda
common.buy 107.07
TOP
The M.A.X. Muscle Plan 2.0 Brad Schoenfeld / Miękka
common.buy 94.10
TOP
Understanding Wood (Revised and Updated) Bruce Hoadley / Twarda
common.buy 161.57
ADHD Does Not Exist Richard Saul / Miękka
common.buy 56.40
Souls of Black Folk W E B Dubois / Miękka
common.buy 42.62
La Guerre De SeCession Jean Marie Mongin / Twarda
common.buy 136.54
Zapowiedź
Roses and Rose Gardens Claire Masset / Twarda
common.buy 70.07
Visual Atlas of the World National Geographic / Twarda
common.buy 367.49
Histories of Nations Peter Furtado / Miękka
common.buy 57.70
Book of the Dog Angus Hyland / Miękka
common.buy 61.02
Lost Language of Plants Stephen Harrod Buhner / Miękka
common.buy 68.56
Saarinen / Miękka
common.buy 85.46

This book examines and clarifies key aspects of regional branding with the special focus of inter-regional brands. Today regions are in strong competition for companies, tourists and most of all talent. In order to differentiate one region from another, regional developers, politicians and planners increasingly focus on establishing the region as a brand. This is by no means easy, since places are complex systems of geographical abstractions in which each place is understood in relation and contrast to other geographical entities. In doing so, regions not only differentiate, but also cooperate (within one country or between countries), building so-called Inter-Regional Brands with an even higher degree of complexity. Accordingly this volume, provides a theoretically well informed but practically oriented overview of this phenomenon - including numerous cases and best practices. As such, it will strongly appeal to both academics and practitioners in the field.

Informacje o książce

Pełna nazwa Inter-Regional Place Branding
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 184
EAN 9783319382357
ISBN 3319382357
Kod Libristo 15194367
Waga 3408
Wymiary 155 x 235 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo