Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Interaction between marketing and quality at Kosovo SME's

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Interaction between marketing and quality at Kosovo SME's Muhamed Disha
Kod Libristo: 06919943
Wydawnictwo Scholars' Press, październik 2013
Kosovo goods were synonymous with cheapness and low quality, but over time their quality initiatives... Cały opis
? points 263 b
448.35
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Proyecto Urbano Puerto Madero, Buenos Aires. Argentina Juan Carlos Etulain / Miękka
common.buy 234.53
"Pleite Glotzt Euch an. Restlos" Hermann Haarmann / Miękka
common.buy 285.88
Shrinking Island Jed Esty / Miękka
common.buy 224.52
Technique Takes Off! Viola Mary Cohen / Miękka
common.buy 44.63
Wehrstrafgesetz Antiphon Verlag / Karta
common.buy 40.63

Kosovo goods were synonymous with cheapness and low quality, but over time their quality initiatives began to be successful, trying to achieve higher levels of quality in products and services. Many companies are working very hard to achieve high quality goods and services and using them as competitive advantages in their businesses. This book provides the quality management practices and the marketing performance of a large number of companies in Kosovo in different sectors in order to determine the relationships between these practices. This book, therefore, suggested that marketing should play an important role in ensuring that quality strategies reflect "real" customer's attitudes and beliefs by collecting and analysing market information and actively representing the "voice of customers" in quality strategy formulation at Kosovo companies. This book aimed students of marketing management, business people, people who would be interested in quality management and marketing in Kosovo and particularly anyone who wants to know about the interaction between marketing and quality at Kosovo SME's.

Informacje o książce

Pełna nazwa Interaction between marketing and quality at Kosovo SME's
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 264
EAN 9783639519952
ISBN 3639519957
Kod Libristo 06919943
Wydawnictwo Scholars' Press
Waga 390
Wymiary 152 x 229 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo