Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Interactive Decision Aids

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Interactive Decision Aids Nina Mazar
Kod Libristo: 06622461
Wydawnictwo Deutscher Universitats-Verlag, grudzień 2003
It is accepted that interactive decision aids, also referred to as agents, are the central component... Cały opis
? points 154 b
262.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Become a Client Magnet Sandy Schussel / Miękka
common.buy 52.96
Blood of Government Paul A. Kramer / Miękka
common.buy 230.97
Knowledge Representation Arthur B. Markman / Miękka
common.buy 346.91
Koh renzprozesse Gert Rickheit / Miękka
common.buy 285.44
Es wurde ja nicht gefragt Wencke H. / Miękka
common.buy 78.15

It is accepted that interactive decision aids, also referred to as agents, are the central component of e-commerce. However, little is known about their advantages and pitfalls for consumers, retailers, and manufacturers in the context of different types of product or attribute categories. How can we then apply these tools effectively? §Nina Mazar examines the effects of an interactive tool that can tailor information extremely fast: the interactive comparison matrix (CM). It provides product related information in a 'product by attribute' matrix and allows products to be sorted by any attribute. The author shows that the interactive CM has the potential to represent a useful and practicable solution matching the needs of both consumers and online retailers. On the one hand, it increases consumers' welfare, and hence might be a solution to escape the threat of increased price fixation of consumers shopping online. On the other hand, it offers retailers the possibility to systematically influence consumers' preference construction and choice. In addition, since retailers' incentives affect the derived demand for manufacturers' brands, these two results show that manufacturers can face a very different situation in an artificial marketplace.

Informacje o książce

Pełna nazwa Interactive Decision Aids
Autor Nina Mazar
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2003
Liczba stron 156
EAN 9783824480203
ISBN 9783824480203
Kod Libristo 06622461
Waga 200
Wymiary 148 x 210 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo