Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Interactive Experience in the Digital Age

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Interactive Experience in the Digital Age Linda Candy
Kod Libristo: 02402571
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, marzec 2014
The use of interactive technology in the arts has changed the audience from viewer to participant an... Cały opis
? points 154 b
261.63
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Caraval Paperback Boxed Set Stephanie Garber / Miękka
common.buy 139.69
TOP
Metamorphosis Franz Kafka / Miękka
common.buy 45.16
TOP
Genki Vol.1 Workbook (3e ed.) Banno Eri / Miękka
common.buy 222.45
Python Architecture Patterns Jaime Buelta / Miękka
common.buy 195.23
Four Elements of the Wise Courtney Weber / Miękka
common.buy 70.89
Ghostbusters Sony / Twarda
common.buy 160.23
Der Fotograf von Auschwitz Reiner Engelmann / Miękka
common.buy 38.08
Zszywacz 1011 A Czarny / binding.
common.buy 9.66
Journey Home Michael Godwin / Miękka
common.buy 78.66
Promise of Welfare Reform Elizabeth A. Segal / Twarda
common.buy 1 095.81
IGCSE English as a Second Language Module 3 University of Cambridge Local Examinations Syndicate / Miękka
common.buy 52.34

The use of interactive technology in the arts has changed the audience from viewer to participant and in doing so is transforming the nature of experience. From visual and sound art to performance and gaming, the boundaries of what is possible for creation, curating, production and distribution are continually extending. As a consequence, we need to reconsider the way in which these practices are evaluated. Interactive Experience in the Digital Age explores diverse ways of creating and evaluating interactive digital art through the eyes of the practitioners who are embedding evaluation in their creative process as a way of revealing and enhancing their practice. It draws on research methods from other disciplines such as interaction design, human-computer interaction and practice-based research more generally and adapts them to develop new strategies and techniques for how we reflect upon and assess value in the creation and experience of interactive art. With contributions from artists, scientists, curators, entrepreneurs and designers engaged in the creative arts, this book is an invaluable resource for both researchers and practitioners, working in this emerging field.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo