Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Interaktionale Rezeptionsforschung

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Interaktionale Rezeptionsforschung Hans-Jürgen Bucher
Kod Libristo: 01554009
Wydawnictwo Springer vs, wrzesień 2012
Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu mach... Cały opis
? points 127 b
215.98
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Low-Level Programming Igor Zhirkov / Miękka
common.buy 402.98
Kamfu mir helfen Barbara Schmidt / Twarda
common.buy 59.26
The Trove Tobias S Buckell / Miękka
common.buy 46.67
Das hündische Herz Michail Bulgakow / Miękka
common.buy 45.17
Speak No Evil Allison Brennan / Miękka
common.buy 37.97
Wish in the Woods Beth Bracken / Twarda
common.buy 88.74
Classic Motor Boats (1907) F Durand / Miękka
common.buy 300.94
Tobi-Reiser-Quintett, Salzburger Stubenmusik, 1 Audio-CD Tobi Quintett Reiser / CD Audio
common.buy 77.45
Fluglotsen Testvorbereitung Christian Vandrey / Miękka
common.buy 90.04
Fiktion und Wirklichkeit. Bernd Engler / Miękka
common.buy 362.41
Die Kunst des Gesangs Ernst Haefliger / Miękka
common.buy 129.22
Einlagensicherung Robert Bernhardt / Miękka
common.buy 173.60
Manors and Markets Bas van Bavel / Miękka
common.buy 270.95
Basic Bundle Theory and K-Cohomology Invariants Dale Husemöller / Miękka
common.buy 470.95

Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu machen. Dementsprechend werden Befunde aus verschiedenen Blickaufzeichnungsstudien vorgestellt und in einen rezeptionstheoretischen Zusammenhang eingeordnet. Die Besonderheit des Ansatzes besteht darin, dass Rezeptionsdaten auf die spezifischen Strukturmerkmale der Medienangebote rückbezogen werden. Medienkommunikation wird im Rahmen eines interakationalen Paradigmas als multimodales Kommunikationsangebot verstanden, dessen Rezeption darin besteht, textliche, sprachliche, auditive, visuelle, typographische und designerische Zeichensysteme zu integrieren. Rezeption ist auf diesem Hintergrund immer mit Selektionsprozessen und Relevanzentscheidungen der Rezipienten verbunden. Diese Aspekte der Aufmerksamkeitsorganisation werden in den Blickdaten manifest.

Informacje o książce

Pełna nazwa Interaktionale Rezeptionsforschung
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 364
EAN 9783531177182
ISBN 3531177184
Kod Libristo 01554009
Wydawnictwo Springer vs
Waga 449
Wymiary 150 x 212 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo