Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Interest Groups, Lobbying, and Participation in America

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Interest Groups, Lobbying, and Participation in America Kenneth M. Goldstein
Kod Libristo: 02038676
Wydawnictwo Cambridge University Press, sierpień 1999
Understanding why individuals participate in politics demands attention to more than just individual... Cały opis
? points 115 b
195.72
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Diary of a Wimpy Kid # 4: Dog Days Jeff Kinney / Miękka
common.buy 28.91
Desatera léčby perorálními antidiabetiky Jindra Perušičová / Miękka
common.buy 23.62
Frank der Fünfte Friedrich Dürrenmatt / Miękka
common.buy 37.88
Physical Violence against Women in Domestic Situations Jean-Djosir Djopkang / Miękka
common.buy 115.55
Die Geheimwissenschaft im Umriß Rudolf Steiner / Miękka
common.buy 79.56
Hören, Spüren, Spielen Shirley Salmon / Miękka
common.buy 126.62
G. W. F. Hegel Andreas Arndt / Miękka
common.buy 102.99
Aktuelle Tendenzen im Fernsehzuschauerverhalten Miriam Helisch / Miękka
common.buy 172.09
Grenzenlos Vera Kühne / Twarda
common.buy 73.58

Understanding why individuals participate in politics demands attention to more than just individual attributes and attitudes. Similarly, understanding how interest groups influence policy-making demands attention to more than just the financial donations and direct activities of Washington-based lobbyists. To answer fundamental questions about what determines when and why people participate in politics and how organized interests go about trying to influence legislative decision-making we must understand how and why political leaders recruit which members of the public into the political arena. Looking from the bottom up with survey data and from the top down with data from interest group interviews, Kenneth Goldstein develops and tests a theory of how tactical choices in a grass-roots campaign are made. In doing so, he demonstrates that outside lobbying activities deserve a place in any correctly-specified model of interest group influence, political participation, or legislative decision-making.

Informacje o książce

Pełna nazwa Interest Groups, Lobbying, and Participation in America
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1999
Liczba stron 172
EAN 9780521639620
ISBN 052163962X
Kod Libristo 02038676
Waga 270
Wymiary 228 x 152 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo