Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

International Brand Management of Chinese Companies

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka International Brand Management of Chinese Companies Sandra Bell
Kod Libristo: 01738208
Wydawnictwo Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, październik 2010
This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all t... Cały opis
? points 549 b
933.28
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Mercedes-Benz A-Klasse ab Modelljahr 2004 Dieter Korp / Miękka
common.buy 126.53
Eutrophication Management and Ecotoxicology M. C. T. Scholten / Twarda
common.buy 1 025.79
Crop Husbandry Regimes Marijke van der Veen / Twarda
common.buy 399.27
Scotch Verdict Faderman / Miękka
common.buy 168.05
Presenting Diana Petkovic / Miękka
common.buy 58.87

This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all those interested in China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra Bell gives reasons and identifies a Chinese way of international brand management. She reveals:§- Who are Chinese branded companies? Where are they coming from, where are they heading for? What are their strengths and weaknesses regarding branding, marketing and going global?§- How does an appropriate brand strategy look like, when Chinese branded companies enter developed markets in the US and Western Europe? What can they learn from successful brands from Japan and Korea?§- How have Lenovo, Haier, TCL and Hisense entered the US and Western European markets so far? To what extend have they followed the recommended brand approach. What did they decide differently and why?§Read the book and discover yourself.

Informacje o książce

Pełna nazwa International Brand Management of Chinese Companies
Autor Sandra Bell
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 370
EAN 9783790825497
ISBN 3790825492
Kod Libristo 01738208
Waga 581
Wymiary 155 x 235 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo