Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation DOOLE
Kod Libristo: 37112103
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA, styczeń 2022
Major global events such as the COVID-19 pandemic and the UN Sustainable Development Goals have chan... Cały opis
? points 220 b
374.57
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Miękka
common.buy 366.09
International Marketing, 5e GHAURI / Miękka
common.buy 339.07
International Marketing Ilkka A. Ronkainen / Miękka
common.buy 449.17
Guide du Product Management Venturino / Miękka
common.buy 142.40
International Marketing / Miękka
common.buy 474.20
International Marketing Daniel Baack / Miękka
common.buy 303.56
International Marketing Management Mario Glowik / Twarda
common.buy 207.52
International Marketing Dr. Rakesh Mohan Joshi / Miękka
common.buy 179.50
International Marketing Strategy Patrizia De Luca / Miękka
common.buy 261.68

Major global events such as the COVID-19 pandemic and the UN Sustainable Development Goals have changed the business landscape with significant consequences for trade. Understanding such environmental issues, politics, economics and more, is critical in international marketing strategy.Fully updated and revised, the ninth edition of this popular text reflects the changing focus of international marketing and ensures students are fully up-to-date with the challenges posed by new patterns of development in global markets. It provides accessible content from around the world including newly emerging economies as well as explaining increasingly global risks and the role of digital developments. An exciting range of features including Management Challenges, Illustrations and contemporary case studies guide students through the complexities of international marketing as it responds to a rapidly changing environment.

Informacje o książce

Pełna nazwa International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation
Autor DOOLE
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2022
Liczba stron 496
EAN 9781473778696
ISBN 1473778697
Kod Libristo 37112103
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA
Waga 1032
Wymiary 258 x 195 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo