Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

International marketing in times of sustainability and digitalization

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka International marketing in times of sustainability and digitalization Erika Graf
Kod Libristo: 42156233
Wydawnictwo De Gruyter, listopad 2022
Given today's challenges, companies are confronted with pressing questions: Are marketing and sustai... Cały opis
? points 80 b
136.62
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Miękka
common.buy 366.09
International Marketing, 5e GHAURI / Miękka
common.buy 339.07
International Marketing Ilkka A. Ronkainen / Miękka
common.buy 449.17
International Marketing / Miękka
common.buy 474.20
International Marketing / Twarda
common.buy 689.51
International Marketing Daniel Baack / Miękka
common.buy 303.56
International Marketing Management Mario Glowik / Twarda
common.buy 207.52
International Marketing Dr. Rakesh Mohan Joshi / Miękka
common.buy 179.50
International Marketing Strategy Patrizia De Luca / Miękka
common.buy 261.68

Given today's challenges, companies are confronted with pressing questions: Are marketing and sustainability a contradiction? How can digitalization support marketers beyond digital advertising? These questions must be addressed in an international context since, for most companies, international business is more a reality than just a strategic option as it was just a few decades ago. This book provides insights into the fundamentals of international marketing with a focus on these topics because they are commonplace in today's international marketing. It presents theories and concepts of international marketing in a concise form along with many real-world examples. The book explores how digitalization makes potential connections and advances available to marketing and how marketing can contribute to shaping a more sustainable future. It is a must read for students interested in the topic and managers who are confronted with these challenges.

Informacje o książce

Pełna nazwa International marketing in times of sustainability and digitalization
Autor Erika Graf
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2023
Liczba stron 275
EAN 9783110772227
Kod Libristo 42156233
Wydawnictwo De Gruyter
Wymiary 170 x 240
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo