Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

International Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka International Marketing Hans Muhlbacher
Kod Libristo: 01356089
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA, marzec 2006
International Marketing: A Global Perspective examines the main issues facing companies that want to... Cały opis
? points 181 b
309.78
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Bitevník Cherie Priestová / Miękka
common.buy 44.39
Essentials of Cognitive Grammar Ronald W Langacker / Miękka
common.buy 172.47
Zapowiedź
Idealismus und Idealismuskritik Hans Feger / Miękka
common.buy 191.41
Konrad Frey: Haus Zankel Anselm Wagner / Miękka
common.buy 115.25
Collected Works of Edward Schillebeeckx Volume 9 Edward Schillebeeckx / Twarda
common.buy 832.13
Erstens kommt es anders... Mark Galsworthy / Miękka
common.buy 103.02
Female Scripture Biographies, Volume I Francis Augustus Cox / Miękka
common.buy 155.74
Sedition: The Clone Rebellion Book 8 StevenL Kent / Miękka
common.buy 38.08

International Marketing: A Global Perspective examines the main issues facing companies that want to compete successfully in the global marketplace. It combines extensive coverage of the relevant theories with a practical approach to the issues and broadens the way business students view international markets and marketing. Using real-world case studies and vignettes centred on contemporary problems and issues, International Marketing: A Global Perspective will be ideal for undergraduates, MBA students and students following executive courses in international marketing or strategy.§Unlike many US and European texts International Marketing: A Global Perspective does not look out at the international scene from just one standpoint; rather it examines the way businesses go international from a variety of different countries and continents, for instance, from Asia to Europe, Europe to North American and Latin America to the US. §The new edition has been brought completely up-to-date and has a full range of ancillary material for lecturers and students.

Informacje o książce

Pełna nazwa International Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 800
EAN 9781844801329
ISBN 1844801322
Kod Libristo 01356089
Wydawnictwo Cengage Learning EMEA
Waga 1560
Wymiary 219 x 274 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo