Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

International Marketing - Consuming Globally, Thinking Locally

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka International Marketing - Consuming Globally, Thinking Locally Andrew McAuley
Kod Libristo: 04894513
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, kwiecień 2001
"International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally" has been written for students taking... Cały opis
? points 225 b
381.75
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Miękka
common.buy 366.09
International Marketing, 5e GHAURI / Miękka
common.buy 339.07
International Marketing Ilkka A. Ronkainen / Miękka
common.buy 449.17
International Marketing / Twarda
common.buy 689.51
International Marketing Daniel Baack / Miękka
common.buy 303.56
Indentity, Religion And Values C. Margaret Hall / Miękka
common.buy 303.66
Being Single On Noah's Ark Leonard Cargan / Twarda
common.buy 689.61
Something about the Author, Volume 251 Lisa Kumar / Twarda
common.buy 1 683.50
Giant Resonances P.F. Bortignon / Miękka
common.buy 275.34

"International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally" has been written for students taking a modular or one semester course in international marketing. In this book, Andrew McAuley examines key aspects of international marketing from the perspective of SMEs (small and medium sized enterprises), as well as MNCs (multinational companies). He includes numerous examples throughout the text that describe the experiences of both SMEs and MNCs. Examples and case studies are provided that illustrate situations faced by marketers in the international marketplace e.g. market entry decisions, international expansion decisions, the use of strategic alliances, dealing with distributors, and issues raised in cross cultural negotiations.

Informacje o książce

Pełna nazwa International Marketing - Consuming Globally, Thinking Locally
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2001
Liczba stron 356
EAN 9780471897446
ISBN 0471897442
Kod Libristo 04894513
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 620
Wymiary 191 x 233 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo