Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

International Yearbook Brands & Communication Design 2022/2023, 2 Teile

Język AngielskiAngielski
Książka Książka
Książka International Yearbook Brands & Communication Design 2022/2023, 2 Teile Peter Zec
Kod Libristo: 42089417
Wydawnictwo red dot, grudzień 2022
The International Yearbook Brands & Communication Design presents a new editorial concept with the 2... Cały opis
? points 209 b
357.29
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Only the Paranoid Survive Andrew S. Grove / Miękka
common.buy 66.29
TOP
Contemporary Concrete Buildings Philip Jodidio / Twarda
common.buy 73.62
TOP
Colour Scheme Bible Anna Starmer / Miękka
common.buy 72.61
Start me up! Robert Klanten / Twarda
common.buy 144.23
2000 Colour Combinations Garth Lewis / Miękka
common.buy 92.77
Risomania John Z. Komurki / Twarda
common.buy 138.31
Graphic Fest VICTIONA VICTIONARY / Miękka
common.buy 181.55
Wyprzedaż
Color Theory Book Speedy Publishing LLC / Miękka
common.buy 50.55
Yearbook of Type #6 2022/23 - Movie Edition Slanted Publishers / Twarda
common.buy 162.19
Ultimate Marketing & PR Book Eric Davies / Miękka
common.buy 69.90
Creative Thinker's Connection Memory Game Dorte Nielsen / Karty
common.buy 72.11
Brand Book / Miękka
common.buy 92.77
Yearbook of Type 2 Slanted Publishers / Twarda
common.buy 92.67

The International Yearbook Brands & Communication Design presents a new editorial concept with the 2022/2023 edition: In addition to the award-winning works of the competition, it focuses on the best designers and agencies. In meaty interviews, they report on their communication strategies as well as on the challenges facing the industry today and in the future. MetaDesign, the Red Dot: Agency of the Year 2022, is presented in detail in an essay. The award-winning projects of students and universities also find a place in the established publication. The two volumes of the yearbook are thus not only a competition documentation, but also present the status quo of the design industry and provide insights into creative strategies of successful brands:Volume 1 is dedicated to the award-winning works and up-and-coming projects in the fields of Brands, Corporate Design & Identity, Brand Design & Identity, Annual Reports, Publishing & Print Media, Typography and Packaging Design. The respective jurors are presented in words and pictures as well as with a personal assessment of the current development in their field. Volume 2 presents the prize winners and award-winning works in the categories Advertising, Illustrations, Posters, Fair Stands & Spatial Communication, Retail Design, Digital Solutions, Online, Apps, Interface & User Experience Design, Sound Design, Film & Animation. Here, too, the portrayed jurors shed light on the status quo of the respective design genre in a statement.

Informacje o książce

Pełna nazwa International Yearbook Brands & Communication Design 2022/2023, 2 Teile
Autor Peter Zec
Język Angielski
Oprawa Książka - Książka
Data wydania 2022
Liczba stron 1496
EAN 9783899392456
Kod Libristo 42089417
Wydawnictwo red dot
Waga 9000
Wymiary 240 x 120 x 300
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo