Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Internet Audience

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Internet Audience Fernando Bermejo
Kod Libristo: 09141728
Wydawnictwo Peter Lang Publishing Inc, styczeń 2007
Assessments of the audience of traditional mass media have existed for decades and have been widely... Cały opis
? points 102 b
174.25
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Constitution of Romania Bianca Selejan-Gutan / Miękka
common.buy 228.27
Rapid Decisive Operations: an Assumptions-Based Critique Strategic Studies Institute / Miękka
common.buy 90.02
Infrastructuring A Coskun Samli / Miękka
common.buy 517.77
Dynamisches Verhalten von Werkzeugmaschinen Gunther Reinhart / Miękka
common.buy 238.17
Without Mama Joan Engelhardt Nielsen / Miękka
common.buy 97.02
Molecular Autoimmunity Moncef Zouali / Miękka
common.buy 796.26
Briefe 1842-1849. Kommentar Fritz H. Eisner / Twarda
common.buy 470.85
Liderazgo En Blanco y Negro Juan De Dios Flores Arechiga / Twarda
common.buy 128.53

Assessments of the audience of traditional mass media have existed for decades and have been widely studied, but the quantification of the Internet audience is a recent and barely known phenomenon. An audience is an essential requirement for the existence of any mass media: first, there is no medium without an audience, and second, the audience has become a commodity fundamental to the functioning of commercial media systems. It is the application of measurement procedures that allows the audience to play this dual institutional role. The Internet Audience is the first book to focus on the transformation of the Internet into a mass communication medium thanks to the constitution of its audience through measurement. Starting with a historical analysis of this transformation, it goes on to analyze in detail the methods used for the measurement of the Internet audience, their limits and their possibilities. It concludes with an inquiry into the logic and interests behind the creation of an online audience measurement industry. The result is the first comprehensive look at the question of not what the Internet audience does with the medium, but rather what the medium does with its audience.

Informacje o książce

Pełna nazwa Internet Audience
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 262
EAN 9780820479323
ISBN 0820479322
Kod Libristo 09141728
Waga 384
Wymiary 228 x 155 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo