Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Internet Uses and Motivations Among College Students in Kenya

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Internet Uses and Motivations Among College Students in Kenya Thomas Ibrahim Okinda
Kod Libristo: 07035683
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
This book reports the findings of a research conducted in 2007 in a leading college in Nairobi, Keny... Cały opis
? points 177 b
300.67
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Unix in A Nutshell 4e Arnold Robbins / Miękka
common.buy 156.86
Zapowiedź
Knit and Purl Pets Claire Garland / Miękka
common.buy 69.50
Zapowiedź
Blue Spring Ride. Bd.2 Io Sakisaka / Miękka
common.buy 27.22
What is Political Philosophy? Leo Strauss / Miękka
common.buy 169.43
Transactions of the Royal Historical Society: Volume 10 Royal Historical Society / Twarda
common.buy 362.30
O'Leary Series: Microsoft Office Excel 2003 Brief Timothy J. O'Leary / Miękka
common.buy 337.67
Symmetries and Symmetry Breaking in Field Theory Parthasarathi Mitra / Twarda
common.buy 666.57

This book reports the findings of a research conducted in 2007 in a leading college in Nairobi, Kenya. It demonstrates the relevance of the uses and gratifications theory in the study of new media such as the Internet. The study established that there was a positive relationship between exposure to Internet and uses and gratifications sought by college students.The students use and get motivated to use the Internet for many purposes, least of which is for accessing e-learning resources provided in libraries. The results indicated that the most frequently used Internet services were: e-mail, World Wide Web, Instant Messaging and File Transfer Protocol. Very few students indicated using the e-learning resources provided. The students used and were motivated to use the Internet more for communication, information seeking, developing and maintaining online and social interactions than for entertainment, coping with peer pressure, escape from problems, improving personal status and aesthetic experiences. Internet interactivity was also a factor motivating the students to use the Internet. The uses and gratifications sought by students were influenced by various demographics.

Informacje o książce

Pełna nazwa Internet Uses and Motivations Among College Students in Kenya
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 208
EAN 9783659206887
Kod Libristo 07035683
Waga 328
Wymiary 150 x 220 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo