Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Introduction to Marketing, International Edition

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Introduction to Marketing, International Edition Carl McDaniel
Kod Libristo: 04454181
Wydawnictwo Cengage, luty 2012
Engaging and thorough, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition shows you how marketing... Cały opis
? points 234 b
398.44
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


New Solution Selling Keith Eades / Twarda
common.buy 123.03
Expresionizmus collegium / Twarda
common.buy 43.36
Dyslexie, smutek, mindráky a já Dagmar DYS-BABA Rýdlová / Miękka
common.buy 10.16
Chirurgem v Africe Jiří Ochmann / Miękka
common.buy 62.91
Art & Today Eleanor Heartney / Twarda
common.buy 452.68
MORAVSKÝ KRAS Petr Zajíček / Książka
common.buy 22.13
Age of Empires Jason Zhixin Sun / Twarda
common.buy 263.03
Mein letzter Film Bodo Kirchhoff / Miękka
common.buy 36.19
Rise of Evo Morales and the MAS Sven Harten / Miękka
common.buy 145.47
Essential Thor - Volume 1 Stan Lee / Miękka
common.buy 84.64

Engaging and thorough, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition shows you how marketing principles affect your day-to-day life, as well as their significant influence in business decisions. Core topics include the social marketing phenomenon, entrepreneurship, C.R.M., global perspectives, and ethics, as well as in-depth discussions on key tools of the trade, such as metrics and the marketing plan. Intriguing coverage of newsworthy events clarifies the readings and gets you thinking about your own decisions in the consumer marketplace. Loaded with helpful learning features like detailed appendices, cases, vignettes, boxed features, and videos, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition gives you countless opportunities to develop and apply critical-thinking skills as you acquire the marketing knowledge essential for success in the business world.

Informacje o książce

Pełna nazwa Introduction to Marketing, International Edition
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 928
EAN 9781133273875
ISBN 1133273874
Kod Libristo 04454181
Wydawnictwo Cengage
Waga 1840
Wymiary 217 x 275 x 32
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo