Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Involving Customers In New Service Development

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Involving Customers In New Service Development Peter Magnusson
Kod Libristo: 04305992
Wydawnictwo Imperial College Press, październik 2006
This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the... Cały opis
? points 385 b Zapowiedź Zapowiedź
653.50
Dodruk Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Sustainable Business Development David L. Rainey / Miękka
common.buy 312.78
Building Peace After War Berdal / Miękka
common.buy 143.57
Being Mystic Betsy Balega / Miękka
common.buy 64.70

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with customers, and the results of case studies conducted in both service and manufacturing companies focusing on value-creation through services. Based on research carried out by several research groups around the world, as well as on illustrative cases, the book creates new actionable knowledge regarding customer-involvement which will be useful for both practitioners and scholars. The benefits for readers include: an understanding of the business potential of learning with customers and other users; an overview of the fields of new service development and customer-involvement with regard to concepts, theoretical frameworks, and models, in addition to strategies and techniques for involving users in fruitful ways during the innovation process; an illustration of the cases based on the results of empirical studies; and managerial implications and guidelines regarding how to manage customer-involvement during the different phases of the new service and business development process.

Informacje o książce

Pełna nazwa Involving Customers In New Service Development
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2006
Liczba stron 332
EAN 9781860946691
ISBN 1860946690
Kod Libristo 04305992
Waga 596
Wymiary 162 x 234 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo