Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Journalism and PR

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Journalism and PR John Lloyd
Kod Libristo: 04847402
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, listopad 2014
Public relations and journalism have had a difficult relationship for over a century, characterised... Cały opis
? points 67 b
114.94
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Famous Five: Five Go Adventuring Again Enid Blyton / Miękka
common.buy 38.08
Bench Magazine's Guide to Stonesetting Brad Simon / Miękka
common.buy 200.53
First Ypres 1914 David Lomas / Miękka
common.buy 87.58
Use Korean in Conversation - Japanese Version Sulseob Jo Phd / Miękka
common.buy 73.95
Oase 91 - Building Atmosphere Peter Zumthor / Miękka
common.buy 154.73
Last Polar Bear Jean George / Miękka
common.buy 31.56
Deseo - Karussel der Lust Arthur Schnitzler / DVD
common.buy 73.95
Cytoskeleton Vaidurya Pratap Sahi / Twarda
common.buy 518.74
Inheriting the Future Elizabeth Rottenberg / Twarda
common.buy 489.27
The Girls' Book of Wisdom Catherine Dee / Miękka
common.buy 52.61
SIGUE ADELANTE AUSTIN KLEON / Twarda
common.buy 59.42

Public relations and journalism have had a difficult relationship for over a century, characterised by mutual dependence and - often - mutual distrust. In recent years, developments in corporate PR and in political communications mean that the news media outlets are less and less important to the persuaders. The communications business is often able to bypass the gatekeepers. The internet, especially social media, has made reputation more precarious - but it has also given companies, governments and public figures channels of communication of their own. The need to proclaim and protect the brand - personal, corporate or political - means that public relations is now a top-table profession - whilst journalism struggles for survival. This unique study illuminates and analyses a new media age.

Informacje o książce

Pełna nazwa Journalism and PR
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 160
EAN 9781784530624
ISBN 178453062X
Kod Libristo 04847402
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 218
Wymiary 217 x 143 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo