Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Jumping the Curve

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Jumping the Curve Nicholas Imparato
Kod Libristo: 04919785
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, styczeń 1996
Foreword by Tom Peters Internationally known management consultants Nicholas Imparato and Oren Harar... Cały opis
? points 59 b
100.21
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Multiple Intelligences Howard Gardner / Miękka
common.buy 95.70
TOP
The Rabbit Who Wants to Fall Asleep Forssén Ehrlin Carl-Johan / Miękka
common.buy 38.11
Vital Question Nick Lane / Miękka
common.buy 55.57
Mushrooms Roger Phillips / Miękka
common.buy 138.44
Sea Harrier FRS 1 vs Mirage III/Dagger Doug Dildy / Miękka
common.buy 69.92
Outliers Malcolm Gladwell / Miękka
common.buy 65.00
Burr Gore Vidal / Miękka
common.buy 69.92
Learning Vue.js 2 Olga Filipova / Miękka
common.buy 218.20
Stuka Pilot Hans Ulrich Rudel / Twarda
common.buy 148.87
Zapowiedź
Five Minds for the Future Howard Gardner / Twarda
common.buy 108.94
Hardluck Ironclad Edwin C. Bearss / Miękka
common.buy 93.19
Ultimate Experience Yuval Noah Harari / Twarda
common.buy 798.98
Pseira IX Philip P. Betancourt / Twarda
common.buy 486.37
Mind Over Money Timolin R. Langin / Miękka
common.buy 60.89

Foreword by Tom Peters Internationally known management consultants Nicholas Imparato and Oren Harari connect the big picture of our changing civilizations with the specific practical actions that managers have to take to produce results today. All organizations are faced with the same challenge: the need to jump the curve to make significant, discontinuous leaps in their thinking, whether about product, technology, or management style. The alternative to follow current practices all the way to their inevitable decline is unacceptable. The authors show us that it is also unnecessary.Drawing on numerous personal interviews with innovative leaders around the world, as well as research and first-hand observation, Imparato and Harari identify the four strategic imperatives - innovation, intelligence, coherence, and responsibility - that will enable companies to successfully jump the curve and thrive in the emerging epoch. And they show how cutting-edge companies and leaders are translating these imperatives into action.Not since the dawn of the Modern Age some five hundred years ago has civilization undergone the kind of profound, rapid-fire changes we're experiencing today. Even organizations that are adapting, growing and innovating have the gnawing sense that obsolescence is right around the corner. Jumping the Curve offers perspective and guidance for doing business at this unique moment in time. It connects the big picture of our changing world with the practical actions managers must take now to position their organizations for success in a new epoch we can't yet fully see or understand.

Informacje o książce

Pełna nazwa Jumping the Curve
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1996
Liczba stron 324
EAN 9780787901837
ISBN 0787901830
Kod Libristo 04919785
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 484
Wymiary 153 x 229 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo