Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Keeping Up the Kardashian Brand

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Keeping Up the Kardashian Brand Amanda Scheiner McClain
Kod Libristo: 09269268
Wydawnictwo Lexington Books, sierpień 2015
The Kardashian family is a contemporary cultural touchstone, recognizable throughout the world conno... Cały opis
? points 179 b
306.57
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Tokyo Ghoul, Vol. 5 Sui Ishida / Miękka
common.buy 46.99
TOP
Becoming Michelle Obama / Twarda
common.buy 109.83
Secrets of My Life Caitlyn Jenner / Miękka
common.buy 47.09
How To Be A Hepburn In A Kardashian World Jordan Christy / Twarda
common.buy 97.81
Kris Jenner... And All Things Kardashian Kris Jenner / Miękka
common.buy 38.08
Official Scratch Jr. Book Marina Umaschi Bers / Miękka
common.buy 71.25
Populist Explosion John Judis / Miękka
common.buy 37.57
Zapowiedź
Pocket Kardashian Wisdom HARDIE GRANT LONDON / Twarda
common.buy 33.46
Kim Kardashian Harry Lime / Miękka
common.buy 78.06
Tai's Skating Coloring Book: Coloring Book Jacqueline Myers-Cho / Miękka
common.buy 64.33
Kardashian Kulture Ellis Cashmore / Miękka
common.buy 87.28
The Kardashians / Twarda
common.buy 140.70
Keeping Up the Kardashian Brand Amanda Scheiner McClain / Twarda
common.buy 625.98

The Kardashian family is a contemporary cultural touchstone, recognizable throughout the world connoting warrantless celebrity, voluptuous beauty, and social media savviness. Amanda Scheiner McClain explores the Kardashians' brand and celebrity via narrative discourse analyses of their hit reality television series, Keeping Up with the Kardashians, social media utilization, and popular press coverage. This triangulated study allows insight into contemporaneous American culture: societal norms, values, and ideologies, as well as structural and cultural aspects of cross-platform brand creation. The television series examination finds intrinsic paradoxes of sexuality/conservatism, family/business, beauty/unhappiness, narcissism/celebrity, intimate/transgressiveness, and traditional/nontraditional gender roles, as well as materialism and public vs. private spheres themes. In addition, a study of the Kardashian blogs and Twitter use finds that their careful participation amplifies celebrity and unifies the overall brand into a single, sellable image across media. Through interactive media and just being themselves, the Kardashians renovate banal status updates and hackneyed reality television into character-constructing building blocks of brand, celebrity, and profits.

Informacje o książce

Pełna nazwa Keeping Up the Kardashian Brand
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 158
EAN 9781498520614
ISBN 1498520618
Kod Libristo 09269268
Wydawnictwo Lexington Books
Waga 254
Wymiary 152 x 229 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo