Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Kellogg on Branding

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Kellogg on Branding Alice Tybout
Kod Libristo: 04085659
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, październik 2005
This book includes the Foreword by renowned marketing guru. Philip Kotler sets the stage for a compr... Cały opis
? points 68 b TOP TOP
116.07
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Spin Selling Neil Rackham / Twarda
common.buy 122.38
TOP
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Miękka
common.buy 74.60

This book includes the Foreword by renowned marketing guru. Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, "Kellogg on Branding" includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies.It includes: the latest thinking on key branding concepts, including brand positioning and design; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; insights from senior managers who have fought branding battles and won. This is the first book on branding from the faculty of the Kellogg School, the respected resource for dynamic marketing information for today's ever-changing and challenging environment. Kellogg is the brand that executives and marketing managers trust for definitive information on proven approaches for solving marketing dilemmas and seizing marketing opportunities.

Informacje o książce

Pełna nazwa Kellogg on Branding
Autor Alice Tybout
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2005
Liczba stron 352
EAN 9780471690160
ISBN 0471690163
Kod Libristo 04085659
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 552
Wymiary 163 x 238 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Miękka
common.buy 55.78
TOP
Scattered Minds Gabor Maté / Miękka
common.buy 57.48
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Twarda
common.buy 126.98
TOP
Dotcom Secrets / Miękka
common.buy 79.21
TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Miękka
common.buy 115.07
TOP
Mob Psycho 100 Volume 2 One / Miękka
common.buy 41.15
22 Immutable Laws Of Marketing Al Ries / Miękka
common.buy 47.06
Building Distinctive Brand Assets Romaniuk / Twarda
common.buy 152.62
House of Dragons / Twarda
common.buy 67.09
Branding In Five and a Half Steps Michael Johnson / Twarda
common.buy 161.14
22 Immutable Laws of Branding Al Ries / Miękka
common.buy 56.28
Art of Circular Yokes Kerry Bogert / Twarda
common.buy 88.53

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo