Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Key Concepts in Creative Industries

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Key Concepts in Creative Industries John Hartley
Kod Libristo: 01217337
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, październik 2012
Creativity is an attribute of individual people, but also a feature of organizations like firms, cul... Cały opis
? points 92 b
157.14
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Twarda
common.buy 94.60
TOP
Introducing the Creative Industries Rosamund Davies / Miękka
common.buy 215.37
Creative Industries John Hartley / Miękka
common.buy 215.17
Cinematic Sociology JeanAnne Sutherland / Miękka
common.buy 476.85

Creativity is an attribute of individual people, but also a feature of organizations like firms, cultural institutions and social networks. In the knowledge economy of today, creativity is of increasing value, for developing, emergent and advanced countries, and for competing cities. This book is the first to present an organized study of the key concepts that underlie and motivate the field of creative industries. Written by a world-leading team of experts, it presents readers with compact accounts of the history of terms, the debates and tensions associated with their usage, and examples of how they apply to the creative industries around the world. Crisp and relevant, this is an invaluable text for students of the creative industries across a range of disciplines, especially media, communication, economics, sociology, creative and performing arts and regional studies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Key Concepts in Creative Industries
Autor John Hartley
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 200
EAN 9781446202890
ISBN 1446202895
Kod Libristo 01217337
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Waga 350
Wymiary 171 x 240 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How to Win Friends and Influence People Dale Carnegie / Miękka
common.buy 29.86
History of Romania / Miękka
common.buy 72.95
Kresba - výtvarné techniky Karel Teissig / Twarda
common.buy 102.42
How Economics Can Save the World Erik Angner / Miękka
common.buy 71.25
Metamorphoses Of The Body Jose Gil / Miękka
common.buy 142.91
Field Notes Zachary Lockman / Miękka
common.buy 130.28
Creative Industries Richard E. Caves / Miękka
common.buy 213.66
Psychology, Art and Creativity Shannon Whitten / Miękka
common.buy 263.37
Green Apple Charles Dickens / Miękka
common.buy 71.75
Gender and Crime Sandra Walklate / Twarda
common.buy 8 173.50
Call of Fire Beth Cato / Miękka
common.buy 54.81

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo