Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation Belete Biazen Bezabeh
Kod Libristo: 19650654
Wydawnictwo Scholars Press, listopad 2017
CRM is a process by which an organization maximizes customer satisfaction in an effort to increase l... Cały opis
? points 134 b
229.54
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 8-10 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


CRM is a process by which an organization maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. On the other hand, customer segmentation is the grouping of customers into different groups based on their common attributes and it is the main part of CRM. CRM is a process by which a company maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. The primary goals of CRM are to build long term and profitable relationships with chosen customers and get closer to those customers at every point of contact

Informacje o książce

Pełna nazwa Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2018
Liczba stron 124
EAN 9786202311274
Kod Libristo 19650654
Wydawnictwo Scholars Press
Waga 203
Wymiary 150 x 220 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo