Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten Thomas Rosendahl
Kod Libristo: 02005118
Wydawnictwo Deutscher Universitätsverlag, październik 1999
Auf der Basis einer Analyse von Wirkungen der anbieterseitigen Koordination und deren Einfluss auf d...
? points 168 b
286.22
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Auf der Basis einer Analyse von Wirkungen der anbieterseitigen Koordination und deren Einfluss auf die Auswahlentscheidungen der Nachfrager entwickelt der Autor ein Modell zur Identifikation, Auswahl und Steuerung von Kooperationspartnern.

Informacje o książce

Pełna nazwa Kooperationsmanagement Bei Der Vermarktung Von Telekommunikationsdiensten
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1999
Liczba stron 343
EAN 9783824470167
ISBN 3824470160
Kod Libristo 02005118
Waga 440
Wymiary 148 x 210 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo