Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Książka Language in the Media Sally Johnson
Kod Libristo: 05124846
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, wrzesień 2007
This book examines the ways in which the media represents language-related issues, but also how the... Cały opis
? points 306 b
521.72
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Postřehy z poslední řady Neil Gaiman / Twarda
common.buy 58.96
Growing Old Danielle Quinodoz / Miękka
common.buy 162.61
If You Dare Jessica Lemmon / Miękka
common.buy 67.65
40 Days to Positive Change Kelly McGonigal / CD Audio
common.buy 236.07
La casa más grande del mundo LEO LIONNI / Miękka
common.buy 67.76
Cuba, Past and Present. with Illustrations and Map. Richard Patrick Boyle Davey / Miękka
common.buy 145.42

This book examines the ways in which the media represents language-related issues, but also how the media's use of language is central to the construction of what people think language is, could or ought to be like. The chapters examine issues of identity, gender, youth, citizenship, politics and ideology across a range of media, including television, radio, newspapers, magazines and the internet. The result is a multilingual survey of the construction of language in and by the media that will be essential reading for students and researchers of sociolinguistics or language and communication. Since the emergence of sociolinguistics as a new field of enquiry in the late 1960s, research into the relationship between language and society has advanced almost beyond recognition. In particular, the past decade has witnessed the considerable influence of theories drawn from outside of sociolinguistics itself. Thus rather than see language as a mere reflection of society, recent work has been increasingly inspired by ideas drawn from social, cultural, and political theory that have emphasised the constitutive role played by language/discourse in all areas of social life. "The Advances in Sociolinguistics" series seeks to provide a snapshot of the current diversity of the field of sociolinguistics and the blurring of the boundaries between sociolinguistics and other domains of study concerned with the role of language in society.

Informacje o książce

Pełna nazwa Language in the Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 328
EAN 9780826495495
ISBN 0826495494
Kod Libristo 05124846
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 512
Wymiary 162 x 234 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo