Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Latin Politics, Global Media

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Latin Politics, Global Media Elizabeth Fox
Kod Libristo: 04873161
Wydawnictwo University of Texas Press, maj 2002
The globalisation of media industries that began during the 1980s and 1990s occurred at the same tim... Cały opis
? points 80 b
136.34
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Max Perkins A. Scott Berg / Miękka
common.buy 44.30
Street Woman Eleanor M. Miller / Miękka
common.buy 162.44
Did Dogen Go to China? Steven Heine / Miękka
common.buy 511.36
Kriminalit t, konomie Und Europ ischer Sozialstaat Hans-Jörg Albrecht / Twarda
common.buy 564.08
Lake Villa Township, Illinois Joseph W. Brysiewicz / Miękka
common.buy 92.02
One Recipe Recipe Book Christopher Lea Dunning / Miękka
common.buy 102.93
Someone to Love Us Terence O’Neill / Miękka
common.buy 45.71
Ripples Oded Manor / Miękka
common.buy 118.13
Thai-Boxen Zoran Rebac / Miękka
common.buy 64.91
Deliberate Speed W. T. Lhamon / Miękka
common.buy 165.55
Over and Over Michael Perry / Miękka
common.buy 172.55
Howler Monkeys Martin Kowalewski / Twarda
common.buy 796.26
Black Girls Rock! Beverly Bond / Twarda
common.buy 104.13

The globalisation of media industries that began during the 1980s and 1990s occurred at the same time as many Latin American countries were establishing or returning to democratic forms of government. In this volume of specially commissioned essays, thirteen well-known media experts examine how the intersection of globalisation and democratisation has transformed media systems and policies throughout Latin America. Following an extensive overview by editors Elizabeth Fox and Silvio Waisbord, the contributors investigate the interaction of local politics and global media in individual Latin American countries. Some of the issues they discuss include the privatisation and liberalisation of the media, the rise of media conglomerates, the impact of trade agreements on media industries, the role of the state, the mediatisation of politics, the state of public television, and the role of domestic and global forces. The contributors address these topics with a variety of theoretical approaches, combining institutional, historical, economic, and legal perspectives.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo