Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Latinos, Inc.

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Latinos, Inc. Arlene Davila
Kod Libristo: 01204186
Wydawnictwo University of California Press, wrzesień 2012
Both Hollywood and corporate America are taking note of the marketing power of the growing Latino po... Cały opis
? points 95 b
161.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Hyperaktivní pes Maria Hense / Miękka
common.buy 48.61
Brány Thorbardinu Dan Parkinson / Miękka
common.buy 31.70
Preparación DELE B1 inicial klíč P. Alzugagay / Miękka
common.buy 17.00
Ballades de Prague Vladimír Merta / CD Audio
common.buy 36.80
Pohyb a začlenění Didier Fasssin / Miękka
common.buy 42.80
Automobilista v zajetí reality Jan Štemberk / Miękka
common.buy 25.20
Chicos Chicas 2 Maria Angeles Palomino / DVD
common.buy 198.96
Video - Aktuelle Ausgabe Sylvia Fein / Miękka
common.buy 96.82
Rebirth of Our Land: Creating a More Beautiful Sichuan Sichuan Provincial Post-Wenchuan Earthquake Reconstruction Commission Office / Twarda
common.buy 692.33
Kooperierende Besteuerungspolitik Sergiy Ragulin / Miękka
common.buy 173.75
Monogamy Gap Eric Anderson / Miękka
common.buy 185.15
Infidel Kameron Hurley / Miękka
common.buy 54.71

Both Hollywood and corporate America are taking note of the marketing power of the growing Latino population in the United States. And as salsa takes over both the dance floor and the condiment shelf, the influence of Latin culture is gaining momentum in American society as a whole. Yet the increasing visibility of Latinos in mainstream culture has not been accompanied by a similar level of economic parity or political enfranchisement. In this important, original, and entertaining book, Arlene Davila provides a critical examination of the Hispanic marketing industry and of its role in the making and marketing of U.S. Latinos. Davila finds that Latinos' increased popularity in the marketplace is simultaneously accompanied by their growing exotification and invisibility. She scrutinizes the complex interests that are involved in the public representation of Latinos as a generic and culturally distinct people and questions the homogeneity of the different Latino subnationalities that supposedly comprise the same people and group of consumers. In a fascinating discussion of how populations have become reconfigured as market segments, she shows that the market and marketing discourse become important terrains where Latinos debate their social identities and public standing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Latinos, Inc.
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 330
EAN 9780520274693
ISBN 0520274695
Kod Libristo 01204186
Waga 462
Wymiary 228 x 151 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo