Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People Joseph Michelli
Kod Libristo: 01321237
Wydawnictwo McGraw-Hill Education - Europe, wrzesień 2013
The proven leadership philosophies behind Starbucks incredible brand loyalty §Joseph Michelli, autho... Cały opis
? points 54 b
92.79
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Customer Loyalty Jill Griffin / Miękka
common.buy 83.06

The proven leadership philosophies behind Starbucks incredible brand loyalty §Joseph Michelli, author of the blockbuster The Starbucks Experience , explains the leadership principles that drove the iconic coffee company s resurgence from serious setbacks during the global recession one of the few true turnaround stories of this time.§Michelli establishes five simple principles that Starbucks applied to build long-term global sustainability Savor and Elevate, Love to Be Loved, Reach for Common Ground, Mobilize the Connection, Cherish and Challenge Your Legacy which can be used in any company, in any industry.§Joseph Michelli is the bestselling author of The Starbucks Experience , The New Gold Standard , Prescription for Excellence , and The Zappos Experience .§

Informacje o książce

Pełna nazwa Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 304
EAN 9780071801256
ISBN 0071801251
Kod Libristo 01321237
Waga 474
Wymiary 151 x 212 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP Nowość
Chainsaw Man, Vol. 15 Tatsuki Fujimoto / Miękka
common.buy 36.61
TOP
FABLE OMNI01 V01-V02 MINAMI KATSUHISA / Miękka
common.buy 79.45
TOP
Marketing Management Phil T. Kotler / Twarda
common.buy 447.54
TOP
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 23 Masashi Kishimoto / Miękka
common.buy 51.66
TOP
Onward Howard Schultz / Miękka
common.buy 63.40
The Restaurant Manager's Handbook Douglas Robert Brown / Twarda
common.buy 334.57
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 12 Masashi Kishimoto / Miękka
common.buy 60.18
Assassination Classroom, Vol. 21 Yusei Matsui / Miękka
common.buy 37.41
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 17 Masashi Kishimoto / Miękka
common.buy 51.66
Wedding Storyteller Roberto Valenzuela / Miękka
common.buy 193.32
Restaurant Marketing / Miękka
common.buy 86.87

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo