Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Lean Six Sigma Service Excellence

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Lean Six Sigma Service Excellence Gerald Taylor
Kod Libristo: 04835346
Wydawnictwo J Ross Publishing, październik 2008
A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industr... Cały opis
? points 167 b
284.81
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Neville Goddard Collection Neville Goddard / Miękka
common.buy 125.53
JapanEasy Tim Anderson / Twarda
common.buy 108.87
NFT Handbook / Miękka
common.buy 87.41
Lila, Lila Martin Suter / Miękka
common.buy 51.98
Rolex Mara Cappelletti / Twarda
common.buy 137.71
Lonely Planet Europe's Best Trips Lonely Planet / Miękka
common.buy 152.38
Testy ortograficzne Klasa 1 Guzowska Beata / Miękka
common.buy 12.27
Bądź liderem! 2.0 Maxwell John C. / Miękka
common.buy 38.41
Corporate Social Responsibility Mark S. Schwartz / Twarda
common.buy 1 717.98
MORE Best Practices for High School Classrooms Randi B. Sofman / Miękka
common.buy 195.39
Guard Wars Michael Weaver / Twarda
common.buy 148.79
Continuum Damage Mechanics Sumio Murakami / Miękka
common.buy 1 164.81
Feathers Melissa Stewart / Miękka
common.buy 34.82
Theory Of Quantum Liquids Philippe Nozieres / Miękka
common.buy 464.24
Running the Dusk Christian Campbell / Miękka
common.buy 62.06

A practical, user-friendly guide to the principles of Lean Six Sigma in the service delivery industry. Over the past two decades, growth in the number of new service and non-profit organizations has dramatically out-paced manufacturing in the global economy. Although rooted in the improvement of quality and productivity in the manufacturing sector, the proven principles of Six Sigma and Lean can now be applied across the board to non-manufacturing related businesses. "Lean Six Sigma Service Excellence" provides an effective translation of the concepts of Lean Six Sigma from a manufacturing to a service delivery environment, as well as providing user-friendly techniques for implementing these practices, and for using them to achieve and maintain a competitive advantage.

Informacje o książce

Pełna nazwa Lean Six Sigma Service Excellence
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2008
Liczba stron 312
EAN 9781604270068
ISBN 1604270063
Kod Libristo 04835346
Wydawnictwo J Ross Publishing
Waga 542
Wymiary 160 x 237 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo