Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Legends in Marketing: Philip Kotler

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Legends in Marketing: Philip Kotler Sheth
Kod Libristo: 01263862
Wydawnictwo SAGE Publications India Pvt Ltd, grudzień 2011
Marketing as a discipline has been in existence for close to 100 years. As an integral function of b... Cały opis
? points 2331 b
3 994.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Toilet-bound Hanako-kun, Vol. 13 AidaIro / Miękka
common.buy 46.44
TOP
Scale Geoffrey West / Miękka
common.buy 63.54
TOP
Sea of Ruin Godwin Pam Godwin / Miękka
common.buy 76.21
TOP
Herbs for Children's Health Rosemary Gladstar / Miękka
common.buy 30.96
Marketing 4.0 Philip Kotler / Twarda
common.buy 89.08
MoMA Now Ann Temkin / Twarda
common.buy 244.32
To Love Ru Vol. 1-2 Saki Hasemi / Miękka
common.buy 65.45
Dad By My Side Soosh / Twarda
common.buy 61.12
NX 12 Tutorial Online Instructor / Miękka
common.buy 81.54
Rickenbacker Electric Bass Paul D. Boyer / Miękka
common.buy 171.73
Field Guide to Butterflies of South Africa Steve Woodhall / Miękka
common.buy 143.37

Marketing as a discipline has been in existence for close to 100 years. As an integral function of business, it has actually been in existence for as long as business itself. Legends in Marketing is a series that provides insight and historical perspective into some of the greatest marketing thinkers of the 20th century. It reproduces the seminal works of each legend, and includes an interview section in which the volume editors pose questions to the legend on his research and the future of the discipline. In addition, researchers in the field provide a critical perspective on the articles in the volumes. The first collections in this series feature the work of: Jagdish N Sheth; Naresh Malhotra; Kent Monroe; and Philip Kotler. Volume One: Marketing Theory and Orientations Edited by: Ravi Achrol, The George Washington University, Washington D.C., USA Volume Two: Analytical Marketing Edited by: Robert Blattberg, Kellogg School of Management, USA Volume Three: Creating and Managing the Product Mix Edited by: Venkatesh Shankar, A&M University, Texas, USA Volume Four: Improving the Role and Practice of Marketing Edited by: Tim Ambler, London Business School, London, UK Volume Five: Strategic Marketing Edited by: Glen Urban, MIT Center for Digital Business, Cambridge, USA Volume Six: Globalization and International Marketing Competition Edited by: Michael Czinkota, Birmingham Business School, Birmingham, UK Volume Seven: Marketing in the New Economy Edited by: Patrick DuParcq, Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, USA Volume Eight: Broadening the Concept and Applications of Marketing Edited by: Bill Wilkie, University of Notre Dame, Indiana, USA Volume Nine: The Social and Ethical Side of Marketing Edited by: Paul Bloom, The Fuqua School of Business, Duke University, Durham, USA

Informacje o książce

Pełna nazwa Legends in Marketing: Philip Kotler
Autor Sheth
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 2435
EAN 9788132105190
ISBN 8132105192
Kod Libristo 01263862
Waga 7700
Wymiary 184 x 241 x 246
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo