Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing Colin Campbell
Kod Libristo: 09503646
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, listopad 2015
This volume includes the full proceedings from the 2013 World Marketing Congress held in Melbourne,... Cały opis
? points 516 b
876.30
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 12-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Everything That Remains Joshua Fields Millburn / Miękka
common.buy 75.29
Key Business Analytics Bernard Marr / Miękka
common.buy 170.33
Shakespeare's Imagery and What It Tells Us Caroline Frances Eleanor Spurgeon / Miękka
common.buy 100.62
Beautiful Newness Selvin Reid / Miękka
common.buy 71.40
Marie Marie H De Zielinska / Miękka
common.buy 94.13
Military Justice in America Jonathan Lurie / Miękka
common.buy 161.15

This volume includes the full proceedings from the 2013 World Marketing Congress held in Melbourne, Australia with the theme Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing . The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices throughout the world. This volume resents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior.§§Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Informacje o książce

Pełna nazwa Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 922
EAN 9783319241821
ISBN 3319241826
Kod Libristo 09503646
Waga 2498
Wymiary 285 x 217 x 59
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo